Nauwelijks gebruikte Extensions met garantie!

Hee!

Ik sta in het betrouwbare verkopers topic
Ophalen is ook mogelijk :slightly_smiling_face:

https://lh4.googleusercontent.com/-FC_hNaMK53k/T29OkVMjncI/AAAAAAAAC68/nomLuOHSC08/s512/P1010981.jpg

Ik verkoop mijn bruine Flip-In-Extensions, omdat ik het toch eigenlijk niet gebruik want mijn haar is net zo lang als de extensions. Ik heb de extensions in de zomervakantie gekocht, en is nauwelijks gebruikt, zo ongeveer 5 keer. Ze zijn 45 cm lang

Ze zijn nog in goede staat en er zit drie jaar garantie op. Ze zijn vervaardigd uit honderd procent menselijk haar. Het is mogelijk om de extensions te verven. Ik heb ze zelf heel fijn gevonden, het kriebelt niet en je ziet er echt niets van! Het ziet er erg natuurlijk uit. Op de foto’s lijken ze meer rood maar ze zijn echt kastanje bruin.

Ik met de extensions:

https://lh5.googleusercontent.com/-DWqwWh7EAw8/T29Okk2DjKI/AAAAAAAAC7E/o9D4xeGxaEo/s912/Picnik%20collage.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-pxgnGdTytHY/T29OkYtK9SI/AAAAAAAAC7A/tBqblhJo0eY/s640/P1010983.jpg

Wat zijn flip ins?

• Licht gewicht en gemakkelijk te bevestigen.
  • Onderscheid zich in alle opzichten van de huidige verkrijgbare hairextensions.Ook als uw eigen haar wat dunner is, kunt u Flip-in Hair gebruiken.
  • Voegt volume en lengte toe.
  • Het kan geverfd worden
  • In 1 minuut ingezet. In 5 seconden uitgehaald.
  • Zit muurvast.
  • Totaal onzichtbaar (ook als het hard waait!).
  • Kan net zo behandeld worden als uw eigen haar (krullen, stylen etc).
  • 100 % Human Hair

Het werkt in tegenstelling tot andere hairextensions niet met clipjes maar met een onzichtbaar draadje dat over het hoofd gedragen wordt tussen uw eigen haar in.
Plaats het draadje net achter uw haargrens en duw de Flip-in Hair zachtjes naar beneden over de bolling van het hoofd zodat het tussen de oren en achter op het hoofd past
Met de punt van de kam kunt u nu voorzichtig uw eigen haar over het draadje trekken en zo het haar in model brengen. Begin met kammen altijd onderaan en werk zo naar boven.

U kunt de Flip-in Hair stylen zoals u dat normaal ook zou doen, u kunt gebruik maken van een föhn, krultang of stijltang. Als u gebruik maakt van warmte, gebruik dan eerst een beschermend product. Verwarm nooit het draadje.

Liefs!

Upje

Wat is de richtprijs hiervoor?

Ik dacht zelf rond de 60 a 70 euro…
De nieuwprijs was rond de 150 euro.

UP :slightly_smiling_face:

Succes!

Succes! :heart:

Niet mijn haarkleur helaas en volgens mijn zijn mijn haren langer haha.
Succes!

Ah jammer! Je kan ze wel verven ;’)

je haar even lang? op de foto zie je toch duidelijk een lijn lopen van je eigen haar volgens mij?

Ja toen nog niet dus, maar die foto’s zijn al van een jaar geleden ongeveer. Intussen is mijn haar gegroeid natuurlijk ;’)

Upje

up

omhoooog

als het nou clip in was had ik het gekocht dit is veel te vaag voor me zie maar alsz een upje

Waarom vaag? Er is veel informatie over te vinden + filmpjes.

Waar op te halen?

Jammer, ik ben bang dat ik me dit niet kan permiteren.
Ben niet zo rijk, haha.

Ik woon in Amersfoort, maar ik zou ook naar station Utrecht bijvoorbeeld willen komen.