Natuurlijke mascara.

Weet iemand een mascara die een beetje ‘natuurlijk’ is? Dus niet dat je van die extreem dikke zwarte wimpers krijgt? Ik gebruik nu de falsh lash effect mascara van max factor [die had ik gekregen], maar dat is een beetje té.

Weet een van jullie misschien een mascara die niet pikzwart is en waar je niet van die dikke wimpers van krijgt? Alvast bedankt!

Als je niet zoveel lagen op doet, dan is die altijd wel natuurlijk…
Ligt neit aan de mascara volgens mij.
En als je niet zo’n hele zwarte neemt, moet je daar even op letten in de winkel, er zijn vaak mascara’s die dark iets heten of iets wat daarop lijkt en aantoont dat ze heel donker zijn.

Een bruine mascara kopen in ieder geval, want die is dus niet zwart :grinning: verder geen idee

Maar als ik bij deze één laag op doe, blijft het niet goed zitten …

je kunt ook een bruine nemen, misschien is dat natuurlijker.

Inderdaad een bruine mascara!

Bij mij helpt ut om voordat de mascara droog is, met een wimperkammetje te kammen. Wel voor die tijd doen, want alst droog is doet ut verrekte zeer, bij mascara’s waarbij je wimpers hard worden. (ik heb er zelf 1tje waarbij je wimpers niet hard worden, echt ideaal, maar helaas niet in de winkels te koop)

je hebt ook doorzichtige mascara he, misschien is dat een optie?

Koop misschien wel een zwarte en koop een goedkope.
Daar zit meestal minder pigment aan!
En ze zijn goedkoper!
Koop er een van Essence!
Goedkoop blijven wle een beetje fatsoenlijk zitten en geeft niet zo veel pigment af.

www.cosmopinie.nl

Kan je revieuws zien over de mascara’s!

Bruine mascara kopen of zo’n mascara kopen met plastic borsteltje :slightly_smiling_face:

http://i33.tinypic.com/24xkhnm.jpg

Die op dat plaatje staat is best fijn ja :wink:

mascara van Clinique is heel natuurlijk :slightly_smiling_face:

waarom zou je mascara opdoen als je niet vollere en zwarte wimpers wilt?

ik heb deze in het groen en die is echt heel goed voor een natuurlijke look. ik gebruik hem altijd op mijn onderwimpers

je hebt van yves rocher een mascara ; ehm yara en dan de bruine of die ik zelf af en toe gebruik die van luminelle de bruine. Deze gaan er wel snel weer vanaf !

Etos heeft er eentje

ik heb een bruine mascara van de etos, maar bij mij zie je geen verschil tussen een zwart en bruin.

-

dan denk ik aan Gelmascara.

ik heb meestal altijd gewoon zwarte mascara
het is niet zo dat als je zwarte mascara op hebt,
dat het dan onnatuurlijk uitziet,
ligt er maar net aan hoe je het opdoet,
als je heel veel lagen over elkaar plakt, wordt het al gauw een mesthoop
gewoon haartje voor haartje
ook een handige tip: leg een toiletpapiertje onder je onderwimpers,
zo heb je alle wimpertjes goed gemaskaraad (nieuw werkwoord :relieved: ) en voorkom je onderliggende klontertjes…

en fijne mascara’s, ik heb:
Maybelline new york LASH Stiletto
of ; die paarse: Sexy curls

xxx