Natuurlijke krullen terug krijgen?

Hey,
Ongeveer 3 jaar geleden had ik super mooie krullen van mijzelf, en hoefde ik helemaal niks aan mijn haar te doen.
Totdat ik haarverf en de stijltang ontdekte haha, nu heb ik heel mijn haar dood geverfd en gestijld…
Ik ben inmiddels gestopt met het verven en stijlen omdat ik zo graag mijn natuurlijke krullen terug wil, ook gebruik is extra verzorgende producten maar dat helpt niet.
Weet iemand hoe ik ze terug kan krijgen?

Edit:
Ik blijf dan lekker wachten =’) Hier kan dus een slotje op :relieved:

Oeps! Sorry voor de grote foto’s.

Nouja als je lang genoeg wacht komt het sowieso vanzelf weer terug :stuck_out_tongue: Je haar nu gewoon goed verzorgen om verdere beschadiging te voorkomen enzo ^^

OMG! Dat is inderdaad wel heel erg zonde (ligt het aan mij of vind ik die tweede foto een beetje raar. Heb je die knoopjes expres opengedaan of wat?). Geen idee, ik zou even langsgaan bij de kapper.

Ja op de 2e foto zat ik nogal raar en nee, als ik normaal stond ofzo was het echt niet zo erg hahaha.
Maar dat is de enige foto waar ik alleen mijn haar even heb doorgeborsteld zonder enige producten erin :slightly_smiling_face:

Als je wacht komt het wel terug denk ik.
Ga ermee naar een kapper?

Ik denk niet dat er veel meer te doen is dan wachten. En de structuur van je haar kan trouwens veranderen in de loop der tijd.

Ik vind 't wel apart dat je die knoopjes open hebt tot over de helft van je borsten. Maar goed, gewoon heel erg goed verzorgen. En hopen dat ze terugkomen.

Oke, bedankt, dan blijf ik wel lekker wachten haha.
Kan dan een slotje op :relieved:

Als je wacht, komt het wel weer terug …