natuurkunde.

Hey!

Ik heb binnenkort toetsweek& dus ook mijn gevreesde toets voor natuurkunde.
Natuurkundelessen zijn hier nogal chaotisch, mijn leraar bespreekt de vragen maar ondertussen worden er allemaal propjes enzo gegooid, dus het is niet zo goed te volgen.
Alleen ik snap heel wat opgaven niet van mijn boek, Pulsar natuurkunde weet iemand of hiervan de antwoorden online staan? Ik heb al bij scholieren.com gekeken, maar daar stond ie ook niet…

ik zou het niet weten sorry.
ik doe tweetalig dus mijn boek is in het engels geschreven en ik geloof niet dat ik pulsar natuurkunde heb.

is dit het?:
http://home.hccnet.nl/t.a…0Pulsar%20Natuurkunde.htm

Ik weet niet welk boek ik had, je zou gewoon bij een vraag het antwoord kunnen zoeken bij google of gewoon iets vragen aan de leraar of klasgenoten als je het niet snapt.

Misschien kun je aan je leraar de antwoorden vragen? Sommige willen dat nog wel is doen.

ik heb dat boek ook, wij konden er een online antwoordenboekje bij bestellen ?

Vraag 't anders aan de leraar?
Ik had mijn leraar een mailtje gestuurd, omdat ik 't hele hoofdstuk niet snapte… En toen vroeg ik of hij 't mij wilde uitleggen… En nu snap ik 't (denk ik/ hoop ik)…

Welke klas zit je? Als je in de 4e zit kan ik je de antwoorden wel sturen. Bij ons zet de leraar de antwoorden op internet.

volgens mij heb ik die ook???
maar ik denk het trouwens niet, aagnezien ik er een antwoordenboek heb bij gekregen …

Ik heb geen idee waar je die antwoorden zou kunnen vinden, maar ik heb 1 tip: Natuurkunde is vooral oefenen! Dus je moet veel opdrachten maken, dan komt het hopelijk goed.

nee sorry dat boek gebruiken ze niet bij ons op school anders had ik het wel gestuurd

ja, dat doe ik altyd. Alleen staat er meestal in de tekst zoiets als:
Apen eten bananen.

En dan krijg je in de vraag: Waarom zijn bananen geel?

Weetjewel, je kan de antwoorden niet goed uit de tekst halen, dat is het vervelende eraan… ;p

stel de vregen die je hebt hier, grote kans dat er wel iemand is die je kan helpen

Jij hebt leuke natuurkunde vragen xd.