Natuurkunde is kût!

!

inderdaad! Ik snap er helemaal niks van.

weet ik, gelukkig heb ik dat niet meer

dubbelpost;

laat het vallen (:

Gelukkig ben ik daar vanaf(L)

Ik moet toegeven dat ik het ook niet echt leuk vind , maar ik vind wiskunde kutter xd

Oh ik vind van niet, Wij hebben echt de 2 geweldigste leraren voor natuurkunde, - het is nooit saai.
Ik snap het en haal er goede cijfers voor

Probeer eens de goede kanten van natuurkunde te zien?

niet alleen natuurkunde ook scheikunde en wiskunde sucks gelukkig laat ik het vallen behalve wiskunde dn

Ik heb ook alles laten vallen. Wat ben ik blij dat ik geen wiskunde meer heb!

Btw Ik had vorige jaar in 3Havo mijn mentor voor natuurkunde . Hij was een geweldige mentor en hij kom natuurkunde heel goed uitleggen zo stond ik wel voldoendes voor het vak.

Wiskunde is leuk :cry:

inderdaad!

Wat wil je eigenlijk met dit topic opschieten? :’)
Natuurkunde is ook kut ja, ik kan het ook niet, maar ik wil het wel voor later (als ik de medische kant op wil heb ik het nodig)…

Ik heb echt een kutleraar. Hij is like 70 ofzo.
Blegh.

En of het kut is! Aan het begin van het jaar haalde ik 8en, daarna werden het 3en. Enige voldoende die ik toen nog heb gehaald was met het enige spiekbriefje dat ik ooit gemaakt heb. :c

JA! Wij krijgen stempels van onze leraar als we ons werk goed maken. Like, hallo. Hoe oud zijn we, 3?!

Haha, ik vond het juist een van de makkelijkste vakken die ik had, maar alsnog heb ik cm gekozen omdat ik niet goed ben in wiskunde b.