natuurkunde afronden in vwo 5

Hoi!
Op dit moment zit ik in vwo 5 met het profiel n&g met aardrijskunde en economie. Nou ben ik er dit jaar achter gekomen dat ik voor eigenlijk alle studies die ik leuk vind, natuurkunde nodig heb. Het is mogelijk om direct na mijn eindexamen een cursus te volgen. Maar mij leek het handiger om natuurkunde dit jaar al te halen, zodat ik na mijn eindexamen echt vrij ben. Het probleem is alleen dat de lestijden bijna allemaal overdag zijn, dus dat is niet mogelijk. Weet iemand nog andere opties om dit jaar mijn natuurkunde te halen?

Als je heeeel erg gedisciplineerd bent kun je vanaf nu ook gewoon natuurkunde gaan volgen (kan op mijn school) maar dan moet je er wel echt heel goed in zijn en je moet veel inhalen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er een manier is om dit jaar natuurkunde al af te ronden, dat zul je waarschijnlijk echt na je examen moeten doen.

Je zit nu in 5 vwo right? Kun je dan niet natuurkunde starten als extra vak. Dus met zelfstudie en eventueel 1 uur per week met een docent alles bespreken en dan gewoon volgend jaar eindexamen doen in natuurkunde als extra vak?

-

Maar btw, als je in vwo 5 zit, dan heb je toch nog gewoon twee jaar? Bijv. Zelfstudie en dan gewoon aan de eindexamens meedoen?