naturist/nudistencamping

hoi,
ik ga elke zomervakantie met mijn ouders en broer naar een naturistencamping.
sommige jaren wilde ik het totaal niet maar mijn ouders namen me toch altijd mee.
ik vertel het tegen niemand, alleen mijn 2 beste vriendinnen weten het.

wat vinden jullie van naturistencamping/stranden etc?
ben je er ooit geweest, en als je er bv elk jaar komt ofzo vertel je het tegen andere?

(er zijn al meer topics hierover, maar die zijn uit 2007. en dat vind ik toch wel iets te lang geleden)

Hmm, het is niet helemaal mijn ding ofzo, dus ik ben er ook nog nooit geweest.

Mijn opa en oma gaan er altijd heen. Toen ik klein was ik ook soms haha. Maar nu eigenlijk niet meer.

Ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit heen zou kunnen gaan. Ik zou me non-stop ongemakkelijk voelen en niet weten waar ik moet kijken.

en vinden jullie het vies ofzo?
ik schaam me meestal en heb zo veel mogelijk kleren aan, maar dat is verboden met zwemmen.

toch heb ik vaak zin in de vakantie, omdat de camping gewelkdig is met lieve mense die elk jaar komen!

het is wel zo dat je nooit word uitgelachen ofzo, want iedereen is anders!

Ik vind het vies. Daarmee bedoel ik niet de nudisten zelf, maar dat ze alles gewoon los laten hangen (als je begrijpt wat ik bedoel).

Wow, ik zou dat sowieso echt nooitnooit doen. Ik kan dat echt niet! Kan me ook niet voorstellen hoe ik daar zou rond lopen.

hoe vind jij zo’n camping?

omdat?

Ik ben er een keertje geweest toen ik 6 of 7 was :3.

ik zou het zelf niet persoonlijk willen, op vakantie gaan naar een nudistencamping, gewoon omdat ik me niet zo snel op mijn gemak voel bij iemand dus zo’n camping wordt em niet haha, maar dan vraag ik me toch af, komen er wel een redelijk aantal jongeren? want mijn beeld is er eigenlijk bij dat er veel oude mensen komen? :")

.

Ik zou dat nooit doen, ik denk gelijk aan al die mannen die alleen maar naar het lichaam kijken, kan me voorstellen dat er zulke mensen zijn en die dan alsof doen dat ze nudist zijn, ja, weet jij veel. Maar als je elk jaar terug gaat naar dezelfde camping, leer je ook weer mensen kennen die ook elk jaar gaan, dus dan zijn het geen vreemden meer.

Ik zou mij erg ongemakkelijk voelen.

Ik ben er nog nooit geweest
Ik weet niet of ik het ook echt wil
Ik ga ook nooit naar zo’n naaktstrand
Kweet niet… is niks voor mij

Mijn ding is het niet maar ik vind het niet vies. In principe is er niets vreemds aan naakt zijn, het ligt eraan hoe je ermee om gaat. En niemand hoeft zich voor zijn/haar lichaam te schamen, geen enkel lichaam is raar.

Brrr, niks voor mij.
Als jij het wel wilt, prima, ik ga niet zeggen dat ik het vies vind of iets.
Maar ik zou me zwaaaar ongemakkelijk voelen en me gewoon nagestaard voelen denk ik…

ja, er komen gek genoeg heel veel jongeren.

en @adalia dat is het nou ze kijken helemaakl niet ofzo…

Lijkt me echt helemaal niks.

dus niemandc die er heen gaat?

Ik schaam me voor mijn lijf dus nee xD Ik ga daar niet heen…
Sowieso, al had ik het lichaam dat ik wilde, dan zou ik er nog niet heen gaan… Niet omdat het ‘raar’ ofzo is, naja, wel een beetje vind ik x] maar goed, mijn ouders zijn zo niet. Ik heb dus eigenlijk geen idee wat ik er van vind x]