NATURE'S GONE MAD! (kunst)

Voor kunst hebben we een onderwerp; Nature’s gone mad.
We moesten collage’s maken en brainstormen over wat je je bij nature’s gone mad voorsteld. Ik zie dan hele aparte en gekke mode voor me. We moeten nu voor tekenen en handvaardigheid een eindproject maken. En nu moeten we dus ideën opdoen.
Maar ik ben echt totaal inspiratie loos.

Heeft iemand ideeën ? (:

Dan doe je toch die hele gekke en aparte mode? :3
Dat kledingstukken en schoenen uit mensen zelf komen, in plaats van dat ze het aan hebben.(als je snapt wat ik bedoel)

Als jij Nature’s Gone Mad zegt denk ik niet aan mode, maar dat kan dus aan mij liggen… Dan denk ik meer aan dingen zoals dit:

http://media.nu.nl/m/m1cz372a9sjh.jpg

oh dat is opzich wel leuk :astonished: maar ik moet het waarschijnlijk tekenen of iets maken en dan een foto of iets op de computer. dus ik weet niet hoe ik dat wil gaan doen ;o

Hm, ik stel me dan kwaadaarige bomen voor die auto’s in de fik steken of iets. :'3

seizoenen mix bijvoorbeeld, zoals die foto hierboven. of echt van die rampen, maar dan heel mooi? pfff ;p

Hmm ja ik heb echt geen idee. eerst dacht ik aan haute couture mode en da met bladeren enzo. maar ik moet het wel kunnen tekenen of fotograferen… maar inderdaad iets met seizoenen is ook heel leuk!

Kijk, ik heb mijn gedachten in paint losgelaten (ik verveel me een beetje):

http://i56.tinypic.com/14c729w.jpg

ahahaahahaha en dat is een boom?
grappig! maar heel veel mensen doen denk ik al zoiets.
ik wil wel een beetje origineel zijn :grinning:

Ja, dat is een boom. Tenminste dat moest het voorstellen. c:

‘When Broccoli Goes Wild’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahha xD

mad kan je tuurlijk op 2 manieren zien; boos en gek, dus doen de meeste mensen het 1,
doe jij het andere! ;p

misschien kan je een groot rond blad ergens vandaan halen,
en daar dan zeg maar de wereldbol op spuiten, maar dan ipv groen/blauw,
iets van rood/zwart ofzo. en dat je dan foto’s daarop plakt van deforestation
(wat is dat oaw in het nederlands:$), die gifrivier ding in hongarije,
zulk soort dingen!

Ontbossing ;3 (dat heb ik ook weleens, dat ik alleen het engelse woord ken)

Dankje voor jullie ideën. Ik heb er wel wat aan gehad.
Mijn idee is nu; natuurverschijnselen zoals regenbogen, bliksem en mist enzo. Te verwerken in mode. Omdat ik toch iets met mode wou doen. Maar ik ben nog niet helemaal zeker.

Maar dank jullie wel! <3