Naturel.

Op straat zie je teveel meisjes met teveel foundation lopen, poeder etc.
Tienermeisjes van 12-18 ongeveer zouden gewoon zo weinig mogelijk make-up moeten dragen. naturel is 100 keer mooier, misschien zie jij het niet omdat je jezelf nu met make up gewend bent.
jongens houden van naturel en niet van levend-gefotoshopte barbies.
jullie hebben nog een jonge huid dus waarom zou er een reden zijn om het te bedekken?

I’m just sayin’ , all the beautiful young ladies go natural :slightly_smiling_face:

Ik ben het er niet mee eens. Met mascara, blusher en lippenspul kun je er nog steeds naturel uitzien.

Iedereen heeft een andere mening… maar wat is het doel van dit topic eigenlijk :stuck_out_tongue:

Jongens zeggen altijd dat ze van naturel houden, maar meestal is dat niet waar.

Ik word hier zo moe van he.
Naturel is echt niet altijd mooier, en ook met make-up kun je er ‘naturel’ en mooi uitzien. Dat jij nou alleen de pannekoekgezichten ziet, tsja, dat komt omdat de rest wel met make-up om kan gaan en er dus gewoon uitziet als natuurlijk mooi.

Ik heb hier al een topic over aangemaakt, zoek die eens op zou ik zeggen.

Bovendien vinden jongens naturel echt niet altijd mooier, dat dat jouw mening is betekend niet dat dat de mening is van de rest van de wereld. Mijn vriend vind mij zowel met als zonder mooi, met zie ik er alleen net wat gezonder en egaler uit.

Ik vind als 16+ bent, je soms wel wat nodig hebt, dus wat make-up kan best.
Maar als je <16 heb je het niet echt nodig (natuurlijk zijn er uitzonderingen, bijvoorbeeld meiden met acne die er erg onzeker over zijn.) Naturel vind ik veel mooier, maar een beetje make-up maakt het soms wel wat mooier. Zelf draag ik alleen op schooldagen wat oogpotlood, voor de rest niets.

mascara en misschien een beetje blush voor als je een lichte huid hebt

Jongens houden wel meer van naturel hoor, of in elk geval van een naturel look, dus dat je misschien wel make-up op hebt, maar dat je dat niet (duidelijk) ziet. Mijn vriend zegt ook altijd hoe lelijk hij het vindt als een meisje veel make-up op heeft, en zo zijn er veel meer jongens.

Ik denk dat de meeste jongens dat wel vinden (of tenminste niet heel erg zichtbare make-up), dan een barbiepop vol met duidelijk mislukte zichtbare make-up.

Vind ik niet. Ik ken genoeg meisjes die ik liever met make-up zie dan zonder. Gewoon omdat ze zonder make-up er moe en chagrijnig uit zien.

ik heb ook echt wel foundatio nodig met mijn slechte huid, verder doe ik alleen mascara, maar ik vind dat de meeste meisjes met alleen wat mascara en blush er nog steeds heel naturel en net ietsje mooier uit zien dan zonder.

ik gebruik altijd foundation om mn pukkels te verbergen en als ik het niet op doe dan zie je al mn pukkels en dat is lelijk.

Als ik geen mascara op heb lijk ik net ziek (ben ik nu ook :slightly_smiling_face: ) omdat ik blonde wimpers heb, maar wel donkere haren + wenkbrauwen.

^ Inderdaad, dat heb ik ook.

Je kan er ook naturel uitzien met een beetje make up.
En daar bedoel ik geen foundationhoofd, mascarabom en mega veel blush mee.
Een beetje foundation/camouflage om je gezicht er wat zuiverder uit te laten zien kan toch? Wat naturelkleurige oogschaduw om je ogen wat sprekender te laten zien. Ietsiepietsie lippenstift/lipgloss is ook make up maar het kan wel een naturel-look worden.

Ik vind naturel persoonlijk mooier, maar dat kan idd ook mét makeup.

Maar als jongens zeggen dat ze naturel mooier vinden, waarom hebben de meeste plamuurkoppen áltijd vriendjes, en de meisjes die geen foundation enzo nodig hebben omdat ze zónder al mooi zijn, niet? Ik zeg niet dat het áltijd zo is.

Het kan natuurlijk ook zijn omdat de meeste plamuurmeisjes het uitstralen ofzo, zoiets van; ooeeh, kijk mij, ik heb een enorme laag makeup op, nu ben ik mooi. Neem mij neem mij.
Het is misschien een beetje kort door de bocht, maar dat boeit niet.
(graag geen hatelijke reacties, zo denk ik erover, dit zijn geen vooroordelen. :wink:)

Jongens weten gewoon niet wat echt naturel is. Dat is echt zo.

‘Populaire standaard’ jongens gaan vooral op het uiterlijk van de ‘populaire standaard’ meisjes.

Ik draag ook foundation (wel goed aangebracht en niet teveel, dus ik ben géén plamuurhoofd) en mijn vriendje heeft er 0,0 problemen mee hoor.
Hij vind me mooi als ik net uit bed kom en ook als ik gewoon opgemaakt ben,
dus dat verschilt echt per jongen hoor.

Daar sluit ik mij bij aan. De meeste jongens zien ook niet echt het verschil tussen geen make-up en een klein beetje make-up. Terwijl bijna elk meisje makkelijk het verschil kan aanwijzen.