Nattig zoenen...

Tja, ik zit dus een beetje met een probleempje. Sinds 3 maanden heb ik een hele lieve vriend. Maar als we zoenen is dat super nat, en eigenlijk ook best vies. Met mn ex heb ik dit nooit gehad. Iemand tips ?? Waar kan dit aan liggen? Iemand met de zelfde ervaring? We zijn beide 15.

Als hier al en topic over is, kan iemand me linkje sturen? Dan kan er een slotje op.
DankjeX

Als je dat probleem niet had met je ex ligt het niet aan jou maar aan je huidige vriend. Hij kwijlt een beetje teveel denk ik :’)
Ik denk dat hij dat kan oplossen door tussen het kussen door eens even te stoppen om te slikken ofzo, dat zijn speeksel weg kan?
Nu moet jij het hem wel nog op een subtiele manier laten weten haha, maar je kan het er wel eens met hem over hebben, als het je vriend is zal hij heus niet boos worden, maar juist blij zijn dat je eerlijk bent

^ Ik heb het hem al verteld, hij vind dat zelf ook :stuck_out_tongue:
Maar hij weet zeg maar ook niet wat hij eraan moet doen…

Ik heb dat ook bij mijn ex gehad, maar bij mijn vriend nu niet. Ik denk dat het gedeeltelijk ligt aan de manier waarop je zoent.

Tips hoe je daar wat aan kan doen…?

Ter verduidelijking, zeg maar dat mn hele lippen kletsnat zijn :blush:

Je lippen zijn kletsnat door het speeksel van hem dat hij gewoon niet doorslikt. Je moet niet aan 1 stuk door zoenen zonder te slikken maar af en toe ook kleine kusjes geven waardoor je kan slikken enzo.

Ik ken het, niet fijn. Hmm, probeer er met hem over te praten!

Bedankt voor de tips :slightly_smiling_face:
Hier kan een slotje op