Natte Vans

Hai!

Ik was gisteravond met een vriendin buiten toen het enorm regende, en mijn vans zijn toen heel vies geworden dus heb ik ze thuis uitgespoeld. Ze liggen nu al de hele nacht te drogen maar ze zijn nog bijna even nat als gisteravond. Hoe kan ik ze het beste droog krijgen? Kunnen ze in de droger?

algemeen vans topic.

&geduld is een schone zaak!

Föhnen?

Je kan ze het best gewoon laten drogen.

Laten drogen, maar niet onder de verwarming zetten!

mijne hebben laatst 3 dagen staan drogen na een uur fietsen door een regenstorm. kan dus nog wel even duren, geduld.

Kunnen ze niet in de droger?

Ik zou het niet wagen om ze in de droger te stoppen…

Heb mn vans wel eens gewassen maar toen duurde het idd een dag of 3 voor ze droog waren.

Krantenproppen binninin stoppen, en het duurt wel een paar dagen.

Kranten er in proppen.

als je ze in de droger zou doen heb je kans dat ze lichtjes krimpen en je ze dus misschien niet meer past en het is slecht voor de zool dus gewoon geduld hebben

Laten drogen, toen ik ze een dag in de schuur zette waren ze binnen 1 1/2 dag droog.

Gewoon laten drogen, ev met krantenpapier. Niet dicht bij een warmte bron zetten, want dat is slecht voor de schoenen. En droger heb ik geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dat de levensduur van je schoenen zeker niet zal verlengen…

Kranten erin doen, en gewoonlaten drogen(:

Kranten erin doen, onder de verwarming zetten ect. Maar het kan wel even duren hoor!

^ hahaha.