natte broek..

.

oke dit gaat heel stom klinken wat ik ga zeggen, maar ik heb het gehoort van iemand…

je hebt van die tril eitjes zeg maa… en die moet je dan in je stoppen… en dan train je je bekken ofzo…
(bij een erotische party vertelde die vrouw dat, en die vertelde dat ook dat vrouwen die bevallen zijn ook dat probleem hebben, en die worden dan ook aangeraden om dat te doen.)

je kan misschien een inlegkruisje dragen, dat vangt dan al een deel op als het gebeurt:)

Standaard maandverband gebruiken? Als je dan regelmatig naar de wc gaat vangt het alles op :slightly_smiling_face:

dat klink best lachwekkend eigenlijk…
maar anders kan je toch ook gewoon naar de dokter gaan?

dan moet je ff langs de dokter :wink:
je hebt namelijk een spier, die er voor zorgt dat het vast word gehouden, en waarschijnlijk is die bij jou niet “sterk” genoeg :wink: dan krijg je daar waarschijnlijk wat oefeningen voor

Dat is wel vervelend idd,
Misschien kun je gewoon als je voelt dat je moet plassen, ook al is het maar een beetje, naar de wc gaan

Nouja, ik weet het eigelijk niet
Zie het maar als een up

.

Vaak naar de wc gaan. zodat je niet echt kan plassen
en idd bekkenoefeningen. even google

Hihi okay, dit gaat even heel vreemd klinken, maar je kunt inderdaad van die oefeningen doen om je sluitspier [ofzoiets :$] te trainen. Als je op de wc zit, en je plast zeg maar,
moet je gewoon elke keer [als je op de wc zit en dus plast xD :$] proberen even te stoppen,
en dan weer verder te plassen. Dus het dan zeg maar 1 of 2 seconden ophouden, en dan weer verder plassen.
Ja, klinkt echt vreemd, maar zo trainen ze dat volgens mij…:slightly_smiling_face:
Vrouwen hebben dat idd na een zwangerschap ook weleens,
omdat die spier dan uitgerekt is…
Lijkt mij echt zwaar balen, dus heel veel succes ermee. ;(
En misschien kun je het inderdaad even bij de huisarts
vragen. Is eventjes gênant, maar je hebt er denk ik wel veel aan!

[ En nog 1 ding, non-stop maandverband gebruiken is geen goed idee, want
ik draag ALTIJD inlegkruisjes, als ik niet ongesteld ben, overdag dan,
en dat heb ik al verschillende keren gemerkt [dan gaat het helemaal kapot
en bloeden enzo], omdat het daar zeg maar
zo luchtig mogelijk moet blijven…:blush:
is nooit goed als het daar te warm wordt… :pensive: ]

nou…ik hoop dat je er wat aan hebt,
en dat het snel overgaat…[a]

.

http://www.cesar-therapie…odemspieroefeningen.shtml
Gooooooogle

Van cranberry wordt je blaas toch ook sterker?