natte all-stars

Mijn allstars worden heel vaak nat, maar zelfs op de verwarming duurt het heel land voordat ze droog zijn? Weeet iemand een snellere manier?
x.

De droger natuurlijk! :slightly_smiling_face:

^
gaan ze dan neit kapot?

Je hebt dan wel kans dat ze kleiner worden, dat had ik ook. Maar ze worden natuurlijk niet héél veel kleiner.

Dubbel.

föhn.

:’)

Föhn ja x’D
Of je moet even van dat spul erop spuiten zodat het water tegen houd ;}

Wij hebben ze gewoon buiten in de zon gehangen toen. Droger zou ik niet doen.

Een prop kranten aan de binnenkant en gewoon even bij de verwarming te drogen zetten. Zo ‘zuigt’ de krant het vocht aan de binnenkant op, en wordt de buitenkant ook meteen gedroogd. :slightly_smiling_face:

Buiten in de zon hangen, fohnen, en idd een krantenprop in de schoen doen.

ik gooi ze altijd gewoon in de droger ;d

Als je ze in de droger gooit heb je kans dat de stof gaat krimpen en aangezien de zool niet krimpt [maar wel de kans bestaat dat het uitdroogt en dan gaat scheuren!] gaat de stof trekken. Zit niet lekker en is niet mooi.

Gewoon ‘aan de lucht’ laten drogen met een krantenprop erin is het beste voor het behoud van je schoenen.

^zou best kunnen maar ik heb er -persoonlijk- geen last van gehad (: ook niet van de wasmachine.

Ik heb zowel mijn allstars als mijn vans al gedroogd in de droger & zonder problemen :stuck_out_tongue:

krantenprop er in doen en dan gewoon met de fohn er over heen… of gewoon in de zon laten hangen

betere opties zijn er niet, de droger is denk ik niet aan te raden, aangezien het neit al te best voor de zool is, maar dat heb ik eerlijk gezegt nog nooit geprobeerd

fohnen

droger werkt wel bij mij!

droger werkt wel bij mij!

Ah dat had ik laatst ook na een schuimparty, ik heb de veters eruit gehaald en helemaal open in de zon gezet, hielp prima! Ik heb leren allstars dus heb ze maar niet in de droger gedaan haha.