Native American winkeltjes Amsterdam

Weet iemand waar je Native American winkeltjes in Amsterdam kunt vinden?
Ik zit me suf the googlen, maar ik kan niets vinden.

Native american, nee. Maar op het hoekje bij het bungehuis heb je wel 2 van dat soort winkeltjes. Weet je welk hoekje ik bedoel? Als je zegmaar uit de kalverstraat komt, op de dam staat en meteen linksaf slaat, en dan doorloopt tot de spuistraat zie je ze wel zitten…

Het enige wat ik kan bedenken, sorry… Maar volgens mij zijn dat aboriginal en peru winkeltjes…

Oh, ik denk dat ik daar ook wel wat aan heb, dankjewel!

Die bohemian stijl wil je? Dat wil ik ook wel weten :slightly_smiling_face:

Ja, zoiets. Buitenlandse winkeltjes vind ik sowieso heel erg leuk, dus als iemand nog iets anders weet?

Denk alsjeblieft eerst een beetje na wat je eigenlijk aan het doen bent als je je als een Native of een Roma (ik neem aan dat je dat bedoelt met bohemian) gaat kleden, dat komt echt 90% van de tijd nogal racistisch over, ookal bedoel je dat wss helemaal niet zo. Je kan best moccasins ofzo dragen, maar ga alsjeblieft je niet helemaal in die kleding hullen.

Er staat ook nergens dat ik die kleding aan wil. Ik vind het gewoon leuk om er te kijken en misschien wat spulletjes te kopen als in accessoires.

Oeps, daar ging ik eigenlijk een beetje vanuit. Maar mooizo, zit er niet in de 9 straatjes zoiets?

Daar heb ik iets kunnen vinden, maar dat was een Mexicaans winkeltje.
Weet iemand anders nog iets?