National GLAMOUR day! 3 okt

Hi hi .
Vandaag is het National Glamour Day en dat betekent: 20% korting in heeeeel veel leuke winkels, dus ik zou zeggen doe je voordeel en ga shoppen till you dropje op is!

-Accessorize
-America Today
-Australian Homemade
-Azurro Due
-Blue Blood
-Cafe Moda
-Cinderella
-Club Brilliant
-DEPT
-Dermalogica
-Esprit/EDC
-Filippa K
-Geddes&Gilmore
-Hunkemoller
-Ici paris xl
-invito
-karen millen
-kookai
-laundry industry
mango
-only
-pieces
-rituals
-riverwoods
-the body shop
-vanilia
-vero moda
-VILA
-WE

Dus koop de GLAMOUR van deze maand! En SHOPSHOPSHOP
ik heb er zin in!

xxx

xxxxxxx

ik ga net mijn bf:D,
suuuuuuuuuuuuuuuuper veel zin in!< kijk er al 2 week naar uitXD, jmmr alleen dat er niet zoveel van de winkels die meedoen in groningen zitten, waar ik dus heen ga:(

OMG! Bedankt, wist ik niet eens! En ik wou morgen naar de stad, dus haal ik wel ergens een glamour vandaan! hehe.

Goeie tip toch! :relieved:

ik heb die glamour, maar ik heb geen idee meer waar die is…
Oja btw, meiden het is NIEET !!! de oktober editie, het is die van september geloof ik.
x

Het is WEL de oktober editie.

Ik heb hem ook vandaag gekocht & ga morgen naar de stad! ^^
En het is dus echt wel de oktober editie hoor, maar goed.
Heb er zin in <3

hoe komt t dn dt ik die oktober editie niet heb, maar een ander, en daar staat in vn neem deze mee, en dn is t goed weet je wel.

Ik ga met m’n moeder, naar Breda! Zitten best veel winkels die meedoen, en zeker degene waar ik vaak kom, dus da’s mooi meegenomen! Heb er ook zin in, dit is 't derde jaar dat ik daarheen ga en altijd superleuk! Veel plezier iedereen:D

Omdat ik die editie in mijn handen heb en er daadwerkelijk OKTOBER editie opstaat. Maargoed, voor mensen die em nog gaan kopen, ligt in de winkel ^^

Ik ga niet, hoewel ik de Glamour wel heb.
Ik ga heel misschien mijn moeder proberen over te halen, aangezien ik verder niemand zou hebben om mee te gaan…

Up!

ja superleuk is dat!
ik wou gaan maar ik kan
vandaag niet =(
mis. volgend jaar! xd

Ik was vanmiddag in amsterdam & had de glamour maar heb m niet gebruikt.
Bij de ici paris was er sowieso al 20% korting van hunzelf dus daar had ik er niks aan :stuck_out_tongue:

Ben vandaag naar R’dam geweest, wist neit eens dat het er was, xD

Ik heb er super van geprofiteerd, een jas van Vila en laarzen van de Invito. Totaal 48 euro korting! :grinning:

heb zooooveel geshopt,
2 suuuuper vesten bij de mango,
jurkje vero moda, +pailetten giletje vero moda+ sjaal veromoda,
en truitje van de WE

soo happy:D