Nat zijn

hee meiden,
ik heb even een nieuw profiel aangemaakt omdat ik me hier toch wel voor schaam haha,
en ik ben bang dat mensen mij herkennen.

Ik ben 16, mijn vriend is 18. We gaan nu wat verder, en dat wil ik ook graag, maar ik zit wel ergens mee. Als we namelijk gewoon bij elkaar liggen, zoenen en een beetje kloten, word ik al best wel nat beneden zeg maar. Om die reden heb ik dan ook een inlegkruisje in, maar wat nou als hij me gaat vingeren?
(nee, ik ben geen trol, ik ben er klaar voor, ik wil het zelf ook) maar dit vind ik toch moeilijk, hoe doen jullie dat, meer meiden last van?
vind het zelf redelijk vies x’]

Volgens mij is dat vrij normaal.

Denk niet dat je vriend het erg vindt als je daar snel nat wordt :stuck_out_tongue:

Ik heb het zelf trouwens ook wel, nog geen commentaar opgehad :’) hahaha

hahah oke bedankt

en met dat inlegkruisje dan?
niet raar als je die in hebt? ja of uithalen maar zo heel charmant is een natte onderbroek nou ook weer niet x’]

Jongens vinden dat alleen maar fijn hoor, betekent dat je hem opwindend vindt.
En een inlegkruisje zou ik niet aan houden tijdens het vrijen.

Ik heb dit ook inderdaad! Ik word heel snel heel erg nat…
Ik weet niet wat hij ervan vind, maar ik denk altijd dat het een beetje vies voelt als het zo nat is…

Anders ga je toch gewoon even naar de ‘wc’ voordat er iets gaat gebeuren :’).
Dan kun je de schade beperken.

En gelijk dat inlegkruisje verduisteren.

Het heeft toch een duidelijke reden dat het daar zo nat wordt? Volgens mij is het doodnormaal.

/

Nou mijn vriend krijgt snel een harde dus het maakt niks uit.

hmm meestal zeg ik dan EVEN NAAR DE WC. en dan haal ik inlegkruisje er uit en dan kom ik weer back en dan hoppa.

Ik hoop dat ie het als een compliment opvat dan haha, hij krijgt idd ook snel een harde maar op de een of andere manier vind ik dat normaler.

Helaas kan ik niet even gauw naar de wc rennen, aangezien die beneden is en ik dan door de woonkamer met z’n ouders moet. Dan moet ‘k weer helemaal aankleden en dan weer uitkleden en ik durf te wedden dat an het moment weg is x’]

Maar helemaal geen inlegkruisje betekend zeiknatte onderbroek. gatverdamme. Wat moet je daar nou mee ;p

dan haal jeje inlegkruisje er pas uit als hij bij je thuis komt?

Dat is de bedoeling…

Ja, is normaal. En ik vind dat je best dat inlegkruisje in kan houden. Hij hoeft toch niet in je onderbroek te kijken?

Het is juist goed/normaal als je daar nat wordt! Anders zou seks veel te veel pijn doen! Als ik jou was zou ik dat inlegkruisje achterwege laten :slightly_smiling_face: