Nashville (serie)

De serie draait om Connie Britton als Rayna James, een legendarische countryzangeres die haar bekendheid aan het verliezen is. Haar producers doen haar een aanbod op mee op tour te gaan met de nieuwe sensatie Juliette Barnes (Hayden Panettiere), de jonge en sexy toekomst van de countrymuziek. Maar beide zangeressen streven hun eigen doelen na. Juliette wilt de plaats innemen van Rayna. Rayna denkt dat ze met een paar succesvolle nummers van Scarlett O’Connor (Clare Bowen) haar succes kan redden. Rayna’s vader is Lamar Wyatt (Powers Boothe), een krachtige politicus in Nashville, die haar dwong om te trouwen met Teddy Conrad (Eric Close), die leeft van het geld van Rayna.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=76fS5Kg0TXQ

Wie kijkt deze serie nog meer? :grinning:

Het lijkt mij wel interessant, maar ik houd niet van countrymuziek

Eric Close :drooling_face:

idd, heb een aflevering gezien maar t bleef mij niet genoeg boeien… helaas. had dat wel verwacht.

Ik ben nu de 3e aflevering aan het kijken, maar moet zeggen dat ik nog helemaal niet in het verhaal zit. Beetje verwarrend allemaal. Maar ik vind de muziek wel mooi, dus blijf nog enkele afleveringen kijken of het toch wat leuker wordt…

Ik ben nu bij aflevering 3. Ik heb een beetje het zelfde als TheChain. Ik zit er ook nog niet echt in maar ik ga wel verder kijken.

Ik ben nu bij aflevering 6 en als ik het nog steeds niet leuker vind, stop ik. Ik vind het verhaal zo oppervlakkig maar de muziek wel echt gaaf.

Ik up dit topic lekker! Ben bij seizoen 3 aflv 2 en ben constant in tweestrijd over hoe ik vinx dat t vehaal verder moet gaan

Ik ben ergens in seizoen 1 gestopt maar ben toch heel erg nieuwsgierig dus ik ga weer beginnen :grinning:

Jaaaa I love Nashville! Zijn hier serieus geen andere fans??

Ik hou echt van Nashville, moet zeggen dat ik de eerste afleveringen niks aan vond, ben toen ook gestopt maar een lange tijd later toch weer begonnen en sindsdien niet kunnen stoppen…

Grote fan hier! :slightly_smiling_face:
Zo’n goede muziek, ook al vind ik country normaal echt niets.
Vooral Scarlet & Gunner (L)

Gek genoeg ga ik country er ook steeds leuker door vinden! Wrong Song en Love Like Mine staan ook echt in mijn playlist.

Ja, sommige nummers zijn echt nog wel oprecht leuk haha. Ik vind Deacon & Rayna zo lief samen. En de dochters kunnen zo goed zingen joh. Lennon & Maisy zijn zo cute.

Het einde van de laatste aflevering :rage: