Nare stage gehad

Ik heb dus echt een nare stage gehad bij de scapino iemand dat ook gehad bij de scapino??
Tijdens de uitleg keken ze me niet eens aan en gingen heel binnen monds praten en als ik zei wat ze nou bedoelen werden ze meteen heel erg boos en dat deed iedereen daar bij mij.
Hoe ze mij aankeken vondt ik wel het ergste van allemaal alsof ik de meest gezochte crimineel zou zijn.
Later kwamen er andere stagieres bij de scapino lopen en die vonden het ook wel raar hoe ze werden behandeld.
1 daarvan is buitenlands en kreeg ik allemaal buitelandse grappen te horen ik ben echt tegen racisme dus van binnen kookte ik echt van woede!!!
Ze waren gewoon weg asociaal.
en een zogenaamde filiaalmanager zei tegen mij dat ik met mijn ogen rolde terwijl dat niet waar is dus dat zei ik ook meteen dat het niet zo is.
En op facebook zei ze bij berichten dat ze mijn nummer wilde en kreeg een vriendenverzoek allebei niet op gereageerd ik vond het zo asociaal zoiets vraag je in real life en dan moet je filiaalmanager zijn???
Wauw te erg en ook de vage manieren van ze zoals ik moest uit haar tas haar portemonne uitjalen voor zon kortingspas ik dacht wtf dat is toch raar!

Ehh ja.
En wat wil je nu dat wij zeggen?

Vervelend voor je.
Maar waarom is het raar dat ze je nummer via facebook vragen? Dat vind ik niet asociaal hoor :’) Je kunt het ook overdrijven.
Probeer je de volgende keer gewoon positief in te zetten op stage, ook al doen ze vervelend. Anders wordt hun beeld alleen maar bevestigd.

Lol, jij bent ook raar. Je kan best een nummer op fb vragen als je het bent vergeten te vragen, en wat boeit het dat je uit haar tas een kortingskaart moest pakken?

Ik vind het op zich wel raar als een manager je nummer via facebook vraagt hoor… het is niet asociaal, maar gewoon raar en onprofessioneel.

Ik heb zo een vermoeden dat je bepaalde dingen iets wat overdrijft…

Oke. En nu?

Volgens mij overdrijf jij juist. Racistische grappen zijn uiteraard niet goed te keuren, maar die andere dingen die je noemt, begrijp ik echt niet. Nummer vragen via facebook vind ik hoogstens een beetje onprofessioneel, maar als dat praktisch gezien beter uitkwam, snap ik het hele probleem niet. En ik heb geen idee waar je zo’n drama om maakt wat betreft de kortingspas, want die hele zin begrijp ik niet.

Oke en nu moet ik maar nooit meer een scapino binnengaan ofzo, want alle filialen zijn hetzelfde?
of wat wil je

-