Wil jullie niet afschrikken, maar ik was één keer dooodsbang!
De kindjes waren aan het slapen, en hun (alleenstaande) mama ging naar een of andere vergadering.
Het was 's avonds, terwijl al mijn vrienden eigenlijk naar een feestje gingen. Dus ik zat daar, waande me de enige op de wereld die ‘thuis’ in de zetel zat.
Ik zat aan de straatkant en het was donker buiten. Opeens stopt een auto aan de overkant van de straat en die man blijft de hele tijd in zijn auto zitten, starend naar binnen. Ik was wel echt bang, en stuurde naar mijn vriendje (die op die fuif was natuurlijk) maar die antwoordde niet meteen.
Ik kijk te veel films dus ik bedacht allerhande scenario’s, bon, er was niets gebeurd.
Een hele tijd later een tweede auto die voorbijrijdt, terugkeert, vertraagt, stopt, 5seconden naar binnen kijkt en terug wegrijdt.
Ik ging bijna mijn vader bellen om naast mij te komen zitten :-p.
Ik durfde ook de rolluiken niet naar beneden doen omdat ik dacht dat het mss inbrekers waren die zouden kunnen denken dat ik gaan slapen was (yea yea, te veel fantasie
).
Bon, later komt die moeder terug thuis. De eerste auto was blijkbaar haar ex-man die haar af en toe komt controleren, de tweede auto was waarschijnlijk één van de foute drugsvrienden van haar buurman.
Feest, daar ga ik dus nooit meer!
Heel uitzonderlijke situatie hoor meisjes. Ik raad jullie zeker aan om dit te doen, maar je moet toch wel 16+ zijn vind ik. Je moet in staat zijn om voor die kindjes te zorgen en te kunnen reageren in 'nood’situaties. En anders, ik vind het een leuke bijverdienste!
Veel succes!