nare/schatige/leuke evaringen met oppassen?

Heej,

Hebben jullie nog nare, schatige of leuke enz. ervargingen met oppassen.
Of hebben jullie tips. Wij (jasjuh en Rooossjuh) willen dit graag weten.

Xxx-jes ons :couplekiss_man_woman:

Ik moest een keer oppassen met een vriendin,
en dat kind lag op bed en we hoorde de hele tijd rare geluiden.
Dus opeens gaat dat kind huilen, dus wij gaan kijken
en dat kind bleef maar naar de kast wijzen, dus wij scheten m (’:
Bleek dattie niet naar de kast wees maar naar buiten omdat ie bij elke fietser dacht dat zijn moeder langskwam XD

Toen ik ging oppassen wilde ik even aan de keukentafel zitten. Toen sprong de kat ineens uit die stoel ik schrok me kapot XD

En ik kon niet door het kinderhekje bij de trap, wist niet hoe die open moest dus ik helemaal klimmen :pensive:

dankje wel voor jullie reacties!

Echt schatig van dat kindje dat aan het wijzen was naar elke fietser die langskwam!! En het was zeker een beetje een oud hekje ofzo haha :relieved:

xx-jes jasmijn

Ik paste een keer op kútkinderen.
Ze lagen in bed, ik dacht even lekker een filmpje te gaan kijken… komt opeens dat meisje beneden.
“Ik heb gekotst.”
Ik dacht ooooh neeeeeee.
Dus, ik naar boven om te kijken.
Stap ik haar kamer binnen, zegt ze: “GRAPJEE!”

Ohhh wat een vreselijke kinderen waren dat.

Nou ik heb 2 neefjes (7,en 5) en een nichtje (2) En ik moest dus oppassen, maar ze doen elkaar altijd na. Dus toen moest ik zorgen dat ze een middaghapje gingen eten dus me neefje van 7 wou broodje hagelslag, dus me andere neefje en nichtje wouden dat ook.
Toen bleek dat me andere neefje het niet lusste dus toen wou hij van die cornflakes dingen, en toen wouden die andere 2 dat natuurlijk ook, want als hij het mocht mochten hun het ook. En toen zei ik dat ze het niet mochten eerst hun broodje op eten, en toen ging me nichtje huilen, en die andere 2 dus ook huilen en liet me neefje ook nog ze cornflakes vallen. Wat een dag was dat.

Owja en zo übercute was dat neefje van 7 toen hij nog 4 was. Toen moest ik even op hem passen toen me tante boodschappen ging doen. Maaar hij is echtheel netjes op gevoed (heel netjes spreken enzo).
Dus toen wou hij TV kijken maar dat mocht niet sochtends van me tante. Dus ik zeg zo dat mag niet van mama. Liep hij weg naar ze kamer. Na een kwatiertje op ze kamer dacht ik laat ik eens gaan kijken of hij niet de boel aan het afbreken is daar. Kom ik binnen zit hij te huilen, dus ik vraag wat is er? Zegt hij: " Nou ik ben gekwetst en ik voel me een beetje geirriteerd dat ik geen tv mag kijken". Nou ik was stom verbaasd maar het was ook wel schattig dat zo een klein mannetje van 4 zo iets zegt.

Dat verhaal, hier boven, vind ik egt heeel sgattig!! EN ook wel grapppig!!

XxX Roosje <3

Ik moest oppassen en toen gingen we verfen , stompten ze het water om , over de vloer en de tafel . Pff .

-

echt wat een verhalen hierboven dat wil ik allemaal niet meemaken hoor! =P

Haha paahcs erug XD

Ik heb elke dinsdag avond oppassen bij een (gelukkig) leuke familie, Het ziojn 4 kindertjes maar twee slapen er altijd al, Alleen de oudste 2 zijn dan nog wakker, 2 leuke meisjes, Gelukkig zijn die nooit echt vervelend behalve dan dat ze soms telkens naar beneden komen van ik heb buikpijn magk een hittepit??? en die telkens heel plots op een vreemde plek die ze pas vinden als ze maar naar boven moeten zonder hittepit

Ik moest een keer oppassen samen met een vriendin bij haar buren op een meisje van 6, jongetje van 7 en een baaby van 9 maanden ofzo.
Nou, wij zaten film te kijken en toen kwam dat meisje naar beneden en begon kei en keihard te schreeuwen om haar moeder, dus wij die moeder bellen maar ze namen maar niet op. En op eeen gegevend moment was dat meisje stil en ging gewoon weer rustig naar bed, vijf minuten later gingen we kijken en toen sliep ze gewoon :stuck_out_tongue:

XX Marije

Ik heb echt te veel megemaakt met oppassen…

ik pas elke woensdag op mijn buurjochie van 8, en soms heeft hij wel bijdehante opmerkingen waar ik dan leuk op moet reageren van mezelf terwijl ik ze stom vind :stuck_out_tongue: zegtie dat ik een varken ben ofzo, maargoed haha!

oja 1x wel wat ‘engs’ meegemaakt, toen kwam hij zo naar beneden, en hij liep gewoon langs me heen! ik zo ‘Rik wat is er? kan je niet slapen?’ nou heel vaag, hij zei niks… liep hij naar de keuken, begint hij opeens te huilen, plast hij in zijn broek, loopt weer naar boven en kruipt zijn bed weer in! dus nou ik erachteraan, uit bed tillen, schone pyama aan, weer naar bed… nouja ik bleef tegen hem praten enzo maar hij zei rare dingen waar ik niks van begreep…
bleek dus dat hij slaapwandelde! ik vond het echt vreemd en een beetje eng ook :stuck_out_tongue:

Ik ging altijd met men vriendin oppassen op onze buurjongetje en die ouders gingen uit. En dan lag dat kind op bed en wij hadden alle chips al opgegeten toen gingen we op straat dansen enzo was vet leuk en dan gingen we weer naar binnen maar het was zooooooooo koud en ik snel naar huis denkens en kussens en vesten pakken maar het leek net de noordpool en we zouden daar blijven slapen maar dat lukte maar niet was het was zooooo mega koud en toen kwam men buurman weer thuis ging hij douchen en gewoon in z’n tshirt koffie drinken terwijl het gewoon in die kamer 234567 graden onder 0 was xD

Ik moest een keer oppassen op twee kinderen, een meisje van 7 en een jongen van 5 ofzo. Maargoed. Ze waren best druk en we waren een spelltje aan het doen. Ze meosten eigenlijk allang naar bed maar ik dacht, ach wat maakt het uit. Dus toen ik ze eindelijk na veel gedoe ik bed had gelegd (een half uur te laat) liep ik naar beneden en schreeuwde ngo even naar boven: En nu wel meteen slapen hoor ! Doe ik de deur naar de kamer op, zitten die ouders doodleuk al op de bank ! Ik schrok me rot en schaamde me dood. Maar ze vonden het niet erg geloof ik. Hihi !

Vorig jaar moest ik een tijd elke zaterdagochtend oppassen, en dan zorgde ik ook altijd dat ze aangekleed waren als de moeders weer thuis kwamen. Ik pas dus op bij een kind van 11, en een tweeling van 6/7 ofzo, maar goed, ik stuurde dus die tweeling naar boven om zich aan te kleden. Hoor ik even later allemaal gelach van boven, dus ga ik kijken. Staat een van die kinderen naakt op de vensterbank (voor het raam dus:P) te dansen. Nou, ik haal hem er snel vanaf, zegt dat andere kind: ‘Ja, mama kwam net voorbij fietsen!’. :expressionless: Oeps… :stuck_out_tongue:

Wat een vage dingen allemaal zou ik niet mee willen maken hoor als ik aan het oppassen was!!

't zijn wel Grappige, enz… verhalen!!
haha!!

Ik had vroeger 2 oppaskindjes (2 en 4jaar) die ook altijd me uitprobeerden. Gingen we macaroni eten; lust ik niet!
Dan zei ik gewoon: Maar pappa en mamma zeiden dat jullie het heeeeerlijk vonden. En dan was de reactie meestal; Grapje!
En aten ze het gewoon lekker op.

Ik vond het voorlezen ook altijd leuk. Deed ik met stemmetjes enzo. (bij m’n studie spw moest ik er ook “examen” in doen waarbij ik een 10 kreeg! :stuck_out_tongue:) Ik nam m’n eigen boek ook mee. Het grote boek van Merel. Zulke leuke verhalen, en die kinderen dachten dat het echt over mij ging :stuck_out_tongue: