Nare geur en uitslag vagina

Hee people, Ik heb echt geen idee of ik dit in het goede forum doe want ik zag alleen beauty dingen enzo en dit is meer iets persoonlijks maar dat het beauty, health & hair is heb ik het toch maar gedaan.
Dit is best wel een awkward verhaal… Maar ik ben best wel bang dat het iets serieus kan zijn dus…

Ik heb al een tijdje jeuk daar beneden… en sinds een week stinkt het ook heel snel (gewoon na een paar uur na goed douchen) en heel erg. Dus ja toen ging ik maar even kijken en het ziet er niet echt goed uit. het lijkt net alsof ik een soort uitslag of zo heb? Het is heel moeilijk om uit te leggen. En ik zag ook oppeens 2 wratjes! Ik vind het zo erg! Het ziet er niet uit en misschien is het wel iets heel ergs. Ik heb nog geen sex gehad ofzo. Maar ik het kan wel zo zijn dat ik perongeluk met ongewassen handen mijn schaamlippen ofz heb aangeraakt… IK ben zo bang! STRAKS HEB IK EEN SOA OFZO EN IK BEN PAS 15!!!
Aub weet iemand wat ik moet doen of wat het kan zijn en of het overgaat ofzo?

Btw. Ik had ff een ander acc gemaakt omdat dit nogal persoonlijk is. :s
Dus dat jullie niet denken dat dit nep is ofz.

Edit mod:
Je topictitel duidelijker gemaakt

trol

Nee, ik geloof dat dit een tweede account is van iemand.

En misschien een schimmel infectie oid? Als je het echt zeker wilt weten, zou je toch naar de dokter moeten.

Stond eerst niet dat het een tweede account was.

Maar ik zou dan als ik jou was gewoon langs een dokter gaan.

Kan gewoon een schimmelinfectie zijn. Dan moet je even langs de dokter.
Gebruik je inlegkruisjes? Vaak wordt het daardoor wat ‘broeieriger’ daaronder.

Ik denk een schimmel infectie, maar wil je het zeker weten zou ik even naar de dokter gaan.

Ik denk inderdaad ook een schimmel infectie. Dit kan vaak met een kuur worden opgelost dus maak je niet te veel zorgen. Het is nu wel van belang om hier niet te lang mee rond te lopen en een afspraak te maken bij de huisarts.

Schimmelinfectie, moet je snel mee naar de dokter gaan anders wordt het veel erger.

Dokter gaan, die heeft wel vaker zoiets gezien!

Ik zou even langs de HA gaan, het kan een schimmelinfectie zijn. En de dokter zal je dan een medicijn voorschrijven, en binnen een weekje is het weg.

Je geeft aan `goed douchen´

Gebruik geen zeep om je vagina te wassen, of chilly gel oid.
Dit zorgt ervoor dat de zuurgraad in de vagina aangetast wordt, dit kan ook zorgen voor een schimmelinfectie.