nare beelden

Hallo lieve meiden,
Ik ben 21 jaar en heb al 2 en een half jaar een geweldig lieve vriend. Er is alleen 1 probleem… ik kreeg van een meisje te horen dat hij seks heeft gehad met een …Hoe zal ik het netjes zeggen… een heel goedkoop meisje. Hij was mijn eerste en ik snap niet dat hij zoiets intiems kan delen met iemand waar hij niet van houd. Ik heb me erover heen gezet maar in een klein ruzietje heeft hij me verteld dat hij het lekker vond. Dit deed mij natuurlijk echt pijn maar droogde mijn tranen en ging er weer voor… nu is er afgelopen weekend weer wat voor gevallen en zei hij " moet ik dan tegen je liegen en zeggen dat ik het niet lekker vond?" Het probleem is nu dus dat ik nare beelden van hem en dat meisje zie … als ik de trap op loop naar zijn kamer dan denk ik eraan hoe zij ook ooit die trap op liep en als ik in zijn bed lig voelt het vies. Ik krijg de nare gedachten niet uit mijn hoofd en word er erf verdrietig van. Ik heb al veel gesprekken met mijn vriend gehad hij heeft sorry gezegd dat hij op een gemene manier mij vertelde dat hij het lekker vond om mij terug te pakken maar ik krijg het gewoon niet mijn hoofd uit… wat moet ik doen?

Was dat meisje voor of tijdens jullie relatie?

Hij is nu toch met jou? Van jou houdt hij, van haar hield hij niet. Seks en liefde zijn twee verschillende dingen, maar fijner natuurlijk als het samen gaat. Het is toch al gebeurt en jij kunt er niets meer aan doen.

Heb hetzelfde…

Dat meisje was voor onze relatie daarom vind ik het zo raar van mezelf …

ja het enige wat ik kan zeggen is get over it, het was voor jou en dat hij het lekker vond is normaal want seks is over het algemeen lekker dus ja

Je moet het gewoon accepteren je er overheen zetten. Hij is nu met jou en niet met haar. Ik vind sowieso al niet dat hij sorry hoeft te zeggen.

Hij heeft geen sorry voor de seks gezegd maar dat hij dat tegen me zei omdat hij boos was.

En ik weet echt dat hij van mij houdt en niet van haar maar krijg die beelden gewoon niet uit mijn hoofd en dat is zo vervelend want ik hou zoveel van hem

Ik snap het wel hoor, maar het enige wat je kunt doen is loslaten… Hij is nu met jou, en waarschijnlijk is het voor jou een veel groter ding dan voor hem. :slightly_smiling_face:

Het is iets waar je je overheen moet zetten. Ik had dat ook heel erg in het begin aangezien mijn vriend ook al seks had met meisjes voor mij en hij mijn eerste was. Ik kon daar in het begin heel slecht tegen, maar hij zei ook dat het met mij veel beter was aangezien er liefde bij zit en dat dat het heel anders maakt. En daar moet je je ook gewoon aan vasthouden en op een gegeven moment denk je er dan niet meer aan. Of in ieder geval niet zo veel

Zoiets heb ik ook ja. Alleen waren we allebei niet mekaars eerste maar zijn ex was ook best een goedkoop meisje ala met iedereen het bed induiken, vreemdgaan enzo. En ik heb ook af en toe van die beelden.
Maar verder valt er eigenlijks weinig aan te doen. Tja praten erover maar daar houd het dan ook wel bij op ben ik bang.

Ik zou me erover heen zetten, je kan er nu weinig aan doen en het was voor jullie relatie.

Je kunt er weinig meer aan doen en het is al gebeurt, toch? Stel, aan jullie relatie komt een einde, dan moet jou nieuwe vriend zich hier toch ook overheen zetten? Je weet tijdens je eerste keer gewoon niet of het de ware is of niet, dus zoiets kan altijd voorkomen. Misschien vond jou vriend dat meisje toen wel leuk? Het wil niet zeggen dat hij geen gevoel voor haar had omdat jij het een goedkoop meisje vind.

Get over it.

Herkenbaar dit. :cold_sweat: Mijn vriend heeft voor mij ook al vier vriendinnen gehad en ik vind het gewoon afgrijselijk dat hij dingen met ze heeft gedaan die hij nu ook met mij doet. Ik kan je alleen maar zeggen dat je je erover heen moet zetten, hoe moeilijk dat ook is. Jij bent nu zijn vriendin en hij heeft niet voor niets voor jou gekozen.

Hij vond haar niet leuk. Daarom vind ik het zo naar want ik ken zijn ex vriendin ook en daar heeft hij ook seks mee gehad maar dat vind ik niet erg want hij vond haar echt leuk en dat is gewoon een leuk meisje.

Wat kun je er nu aan veranderen? En hij heeft het toch niet echt in je gezicht gewreven of zo, hij zegt alleen dat hij het lekker vond.

Mijn vriend was ook mijn eerste. Hij had er al meerdere gehad. Waarvan een paar one night stands. Tja, ik begrijp dat niet, omdat ik zo gewoon niet ben.
Ik heb alleen geen last van nare beelden oid.
Hij is nu met mij en niet met die anderen.
Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten, want dat lijkt me niet echt fijn!

Mijn vriend is ook mijn eerste en hij heeft 1,5 jaar voor we wat kregen 2 scharrels gehad. Hij is daar altijd open en eerlijk over geweest. Ik heb wel een periode gehad dat ik daar last van had. Want hij had ook met hen in dat bed gelegen. Scharrels of ‘goedkope meisjes’ hoort nu eenmaal bij het vrijgezelle leven. En hij heeft me ervan overtuigd dat seks met mij 100 keer anders is dan met die scharrels. Alleen jouw vriend en jij maken er nu een probleem van. Het is al lang geleden en hij is nu met jou. Dus je hebt je verhaal nu hier gedaan, dus laat het rusten.