Namen voor ratjes?:]

Haai. ik krijg 2 nieuwe ratjes, en eerst zou het er 1 worden, en ik was van plan om die Bodi te noemen, maar het worden er toch 2, dus weten jullie nog een leuke naam voor die andere? :}

radja

:face_with_raised_eyebrow:

maarja een vriendin heeft er 3 en die heeft ze cookie donut en muffin genoemd

Poes&Vis
Homo&Swiffer

hahhaha ja zo heette een van mijn ratjes toen ik 8 was, maar vind het wel een leuke naam voor een rat

haha
er ziijn zoveel namen te bedenken
laat je fantasie de vrije loop ^^
Coco Chanel & Versace? XD
lol

XD tom&jerry

Mijndes heet Hummer [a]

Viktor & Rolf …

Janssen en Janssen.
Pinky en the Brain (wij hadden twee ratjes die zo heetten :slightly_smiling_face: ).

Grizzly (altijd een leuke naam voor kleine knaagdiertjes).
Atouille (…lame pun is lame)

Knabbel & Babbel

Vuilnisbak en Kliko

haha die is wel leuk ;p

dankjulliewel :}

Wizzy en woppy, Jip en janneke, bert en ernie, peppie en kokkie, bassie en adriaan.

terug naar de kindertijd :bowing_man:

ratjes mogen nóóit alleen, goed van je dus dat je er 2 neemt.
Ik heb er 3 gehad, die van mij heetten Mitsu, Rosie, en Cumani :stuck_out_tongue:

-

Mag wel hoor, alleen zijn ratten sociale dieren en zitten ze graag samen met andere ratten.
Maar het is niet zo dat ze NOOIT alleen mogen (Vlekkie, onze eerste rat, heeft meer dan een jaar alleen doorgebracht, en dat was de liefste en tamste van onze ratten).

Ik had 2 jaar geleden ook 1 rat, en dat was echt de leukste die ik ooit heb gehad. Die mocht trouwens niet met nog een, want dan ging ie vechten ofzoiets zei die vrouw van de winkel. heb er nu 2, en vind dat veel saaier want die hoeven dan niet echt veel aandacht ofzoo, maarja het is natuurlijk wel leuker voor hen

Ja ik wilde ook gewoon zeggen dat dat gewoon veel beter is haha :stuck_out_tongue:
Ratten die niet samen kunnen moet je ook niet samen zetten :wink:

Oh superleuk, ik heb ook twee ratjes en die heten Poes en Loes echt achterlijk haha maarja kga de namen nu niet meer veranderen =)
Goed dat je er toch 2 hebt genomen!
Je moet er wel veel tijd voor hebben hoor, want ze hebben enorm veel aandacht nodig.
liefs.