Hay, ik krijg binnenkort 2 konijntjes, meisjes.
Ik hoop dat jullie wat namen weten, het leukst 2 die bij elkaar passen.
Alvast bedanktttt! x
upp?
Dropje en snoepje
Twix en mars
:’)
Lotje en Noortje
Rikkie en Bobbie
of Micky?
Bert en Ernie.
Pom en kiwi
Ko en nijn
Ah dies leuk! Haha
Umm ik had vroeger twee hamsters die ik Knabbel & Babbel had genoemd
Een vriendin van mij heeft ook 2 konijnen, en haar diertjes heten Belle en Beest. Haha ik vind het geweldig.
Diederik en Samson
Jan en Kees. Je moet toch heel goed kijken om te zien of het jongetjes of meisjes zijn haha
je moet kijken wat voor soort karakter de konijnen hebben.
en van daaruit leuke naam bedenken.
me vriend die heeft 2 konijnen 2 meiden hunter omdat ze zo klunzig is en diva omdat zich echt als een diva gedraagt.
Geertrude en Jeanine
knabbel en babbel
chip en dale
piet en kees
Simba en nala
Balou en mowgli
samson en gert
kiara en kofu
Mickey en Minnie
Katrien en donald
Lady en Vagebond
Tinker en bell
Belle en bella
etc.
Aaaah ik dacht er gisteren nog aan dat ik Bunnie zo’n leuke naam zou vinden voor een konijntje haha. Maar ja, dat is maar één naam.
En Kiwi vind ik ook leuk . Bunnie en Kiwi.
Mijn konijnen heetten Darth Vader en Luke.
Maarjaaa.
Guusje en Teuntje.
Teuntje heet mijne
Haha wat een lachwekkende namen!! Mars en twix? je gaat ze toch niet opeten 0.o Simba en Nala… het zijn KONIJNEN geen leeuwen (tenzij het een leeuwenkopje konijn is)
Mijn konijnen heten Wampy (uniek!) en Flappie(totaal niet uniek ) Hij heet Flappie omdat me moeder dat zo graag wou als er dan toch een 2e moest komen
Ik had een (per ongeluk) nestje en dit waren de namen(CHECK ZELF OOK of het 2 meisjes zijn, de verkoopster zei dat namelijk ook en toen zat ik opeens dolgelukkig met een nestje waarna ik hartverscheurend iedereen weg moest doen)
vader=Binky moeder=Lucky
kleintjes= Wampy, Stampertje (hij stampte steeds omdat ie overal ‘gevaar’ zag), Hummeltje (hij zag er zo hulpeloos uit en was altijd de laatste) en Snowy (prachtig wit konijntje, met als enige de rastekening van een lotharinger)
Kies een naam die bij jouw konijntje past, kijk naar hun eigenschappen Succes!!