Nakijken engels betoog

Ik moet een betoog voor Engels schrijven en ik krijg er een cijfer voor. Misschien is het niet zo heel eerlijk maar ik zou het super fijn vinden als er iemand zou zijn die het voor mij zou willen nakijken en dingen wil verbeteren. Mijn zus zou het voor me doen maar die heeft me net zoals altijd in de steek gelaten net op het laatste moment en wil het niet doen… Ik moet het op maandag inleveren. Als jullie het niet willen doen dan snap ik het maar alsjeblieft geen reacties als; ‘ik ga jouw huiswerk niet voor je maken’ want ik heb het wel serieus gemaakt… Het is alleen zo dat ik nu een goed cijfer echt kan gebruiken voor engels als ik nog over wil gaan omdat ik nooit hoger dan een 3 heb gehaald voor mijn leesteksten in de toetsweek en dit is dus mijn laatste cijfer voor de toetsweek… Ik moet het op maandag inleveren en het bevat 375 woorden dus het is niet heel veel… Als iemand het voor mij zou willen controleren zou ik het super fijn vinden als jullie me een note kunnen sturen met jullie e-mail.

Zag dat je het ook al in het nakijktopic had gezet, dus hier maar een slotje op.