Nailart materialen

Wat voor materialen heb je allemaal nodig om te kunnen beginnen met Nailart? En waar kan ik ze kopen?

Alvast Bedankt!

fimocanes (:

Van essence heb je er nagellak voor met een dun kwastje, denk dat zoiets wel handig is.

Van essence heb je inderdaad echt leuke dingen.

1. Een nailart-pen, daarmee kan je tekenen op je nagels. Het is eigenlijk gewoon nagellak, alleen kan je er veel preciezer mee werken.

2. Een soort magneet, die je boven de nog natte nagellak moet houden waardoor je nagellak op bepaalde plaatsen dikker of dunner wordt in een bepaald patroon.

3. Een speciaal kwastje waarmee je heel mooie stipjes op je nagellak kan zetten. Doordat het een kwastje is, kan je hem telkens met een andere kleur nagellak gebruiken. (wel goed schoonmaken, anders gaat het mengen)

Dit kan je gewoon in de etos kopen bijvoorbeeld.

Dat ligt er geheel aan of je het professioneel wil aanpakken.
Ga je voor professioneel, koop dan stripers(professionele en goedkope stripers zijn te vinden op suzannasieraden.nl) je zult dan ook nailart penselen moeten kopen om de mooiste bloemen bijvoorbeeld te maken, maar met alleen de stripers kom je ook erg ver!
En ga je voor beginners kun je idd de nailart stripers van essence kopen! Ook heeft essence kleine diamantjes, die je eventueel kan verwerken in je nailart!
Succes!

ik doe ook nailart en ik heb helemaal geen speciale dingen gekocht! Fimo canes maak ik namelijk zelf en ik gebruik het bolletje van een schuifspeldje als dotting tool. maar als je echt diamantjes ofzo erin wil moet je die kopen bij de etos.

dottingtool(essence), konad stempel setje (ook verkrijgbaar van essence), fimoplakjes(hier op girlscene), verschillende kleuren nagellak, diamantjes(1 euro shop) , nail-stripers bijv. van de claire’s
suc6!

Dat ligt eraan wat voor nail art je wilt maken. Ik zou beginnen met een nail art pen of stripper (dun kwastje). Zodat je figuurtjes of lijnen kunt trekken. Daar kun je alvast mee beginnen.

Fimo is ook heel erg populair. Die hoef je alleen te snijden en dan op je nagels te ‘lijmen’.

Als je het professioneler gaat aanpakken kun je strass steentjes gebruiken, penselen etc.

Maar je moet wel zorgen dat je sowieso ten eerste je nagels goed verzorgt. Dus wat vijlen, een bokkenpootje en base- en topcoat is ook niet weg. Succes! :slightly_smiling_face:

Je kunt ze btw kopen op ebay, in webshops en sommige hobby zaken verkopen ook penselen en die dingen. (:

Ook een paar meiden op girlscene verkopen fimo canes en andere nail art spullen, maar daarvoor moet je even op in het verkoop forum kijken.

Zwarte markt : D alles is ook heel goedkoop daar. En goede merknagellak is daar vaak 3 voor 5 euro.