NAILART contest

Hallo meiden,
In deze wedstrijd gaat het om nail art. Jij versiert je nagels zo mooi mogelijk in een thema die ik aan geef. De winnaar van deze wedstrijd wint ook echt iets! Dus schrijf je snel in en wie weet ben jij straks de winnaar en ga jij er met een mooie prijs vandoor. De prijs ga ik nog niet bekend maken.

Wat heb je nodig?
Nagellak
Duidelijke foto’s

Jury:
# zoelelou

Deelnemers:
# cannotforgetyou
# katariina

Dik gedrukt: ingeleverd

De punten gaan als volg: ik geef elke keer een cijfer + uitleg over je creatie.
Niemand kan ik deze wedstrijd afvallen, ik heb in totaal 6 opdrachten waarbij iedereen een cijfer krijgt. Degene die bij opdracht 6 de meeste punten heeft wint deze wedstrijd en gaat er met een leuke prijs vandoor. Heb jij gewonnen? Dan neem ik contact met je op.

Thema: Kerst
Opdracht 6:
Doe iets origineels met het thema kerst! Meiden dit is de laatste opdracht dus je laatste kans om nog voor iets leukst te gaan de winnaar stuur ik wat op!

Deadline: 19 december 23:00

leuke contest, jammer dat ik niet mee kan doen want ik heb niet zoveel tijd haha
UP

Ik wil heel graag meedoen, maar ik weet niet hoe je een foto plaatst xd klinkt waarschijnlijk belachelijk maarja

Oke leuk dat je mee wilt doen. je kunt naar http://imageshack.us/ gaan en vervolgens klik je op Browse en zoek jij de foto die jij hebt gemaakt vervolgens kopieer je de link van de foto en zet je hierin als je boven in dit vakje op de schilderij soort iets klik kun je die link die je hebt gekopieerd plakken.

Ok laat maar ik snap het al haha :grinning: dus ik wil meedoen! :grinning:

Leuk je staat ertussen. Succes met de opdracht!

Ok dit is mijn foto ik hoop dat hij werkt.
Ik kan dit eigenlijk niet zo goed (zoals je waarschijnlijk kan zien xd)
maar ik doe mee voor de fun! :grinning:

http://img444.imageshack.us/img444/6412/018new.jpg

(Het is trouwens een uiltje)

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face:

Bedankt voor het inleveren! Je hoort eind volgende week meer.

Jij doet nu ook mee. Succes met de opdracht!

Up! Ik ben nog steeds opzoek naar meer deelnemers.

Up! Ik ben nog steeds opzoek naar meer deelnemers.

ik wil ook wel mee doen (:

Jij doet nu ook mee. Succes met de opdracht!

Up

ik wil ook wel meedoen =]
maar mag dus geen aparte kleure gebruiken maar gewoon wat van het dier zelf is ofso =o

I’m in!

Met neutrale kleuren bedoel ik niet te knal kleuren verder mag je je helemaal uitleven. Succes meiden!

Up.