Nailart- contest met nailart-set prijs!!

Hallo!
Zoals het al in de titel staat wil ik een nieuwe nailart wedstrijd doen!
Je mag stickers gebruiken, speciale nagellaken (crackle nagellak, magneet, glitter,…), …
Alles eigenlijk maar geen neppe nagels!
Het is principe is heel makkelijk: We beginnen met 6 tot 10 deelnemers, en ik werk met een puntenverdeling op tien :
/4 voor orginaliteit
/3 voor passend bij opdracht
/3 afwerking

Ik geef in totaal 5 opdrachten waarvoor je 10 weken de tijd hebt en dus 2 weken per opdracht.

Wie op het einde het meeste punten heeft behaald is dus de winner van EEN PRIJS.
De prijs houdt in: diverse nagellakjes, nagelvijlen, nagelproducten, nagelaccesoires en een setje nepnagels.
Deelnemers:
1 YourePerfectjtwya
2 Anouk
3 Dreamer
4 Sofie
5 Brightneonpink
6 Elisa
7 Francofiel
8 Justbeyourself
9 Apple
10 Merel

Hé meiden!! De eerste opdracht… Haal alles uit de kast, letterlijk en figuurlijk, want met deze opdracht moet je werken met alle spullen die je hebt; stickertjes, glitters, opplakseltjes en alle andere rest die je hebt of kan bedenken! Doe je best & veel succes
Deadline= 26/ 11/ 2013
en ps: iedereen die niet ingeschreven en roch wilt meedoen, als je een foto instuurt ban JOUW nagels, voor de eerste deadline doe je sowieso mee!

Hoi!
Als het mag wil ik wel mee doen :slightly_smiling_face:
X
PS: Ik ben 14, is dat erg? Ik geloof dat de meeste meiden wel ouder zijn namelijk haha

Ik wil meedoen! :grinning:

@ Yourperfect… Zoals je naam al zegt je bent perfect, leeftijd maakt echt niet uit dus jup you’re in. ( ben zelf ook maar een jaartje ouder als jou hoor!)
@anouk (bijna naamgenoot) oke ik zet je in de lijst! Thanksss

upje! meld jullie aan voordat er geen plaatsen meer zijn:))

Dankjewel en up! :slightly_smiling_face:

Ik doe graag mee! Ik heb wel nog niet zoveel ervaring…

Ik wil ook meedoen :slightly_smiling_face:

Ik wil meedoen! :slightly_smiling_face:

Wanneer komt de eerste opdracht? (:

Kan ik meedoen? :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel mee doen :slightly_smiling_face:

Lijkt me leuk, ik doe graag mee!

Ik wil ook wel mee doen!

Ik wil super graag meedoen!

de eerste opdrackt komt natuurlijk als er genoeg deelnemers zijn! ik heb er nu 10 dus de eerste opdracht komt deze avond!

Hé meiden!! De eerste opdracht… Haal alles uit de kast, letterlijk en figuurlijk, want met deze opdracht moet je werken met alle spullen die je hebt; stickertjes, glitters, opplakseltjes en alle andere rest die je hebt of kan bedenken! Doe je best & veel succes
Deadline= 26/ 11/ 2013
en ps: iedereen die niet ingeschreven en roch wilt meedoen, als je een foto instuurt ban JOUW nagels, voor de eerste deadline doe je sowieso mee!

Heey, kan ik nog meedoen? :slightly_smiling_face:

ja! lees de opdracht even en dan snap je het :slightly_smiling_face: gewoon voor de einddatum je foto inzenden!

upieee voor de deelnemers zend optijd je foto in!!
:upside_down_face: