Nail trouble! SOS

Ik heb dus nagellakproblemen! haha

Ik doen zelf altijd nailart maken op mijn nagels. Meiden die dat ook doen weten dat hier best wel wat tijd en werk in kan gaan zitten. Nu is mijn probleem dat het bij mijn randjes er altijd heeel snel af gaat. Ik heb al verschillende soorten topcote gebruik en verschillende soorten lakjes maar maakt geen verschil :frowning_face:.

Iemand tips?!!

Het is zo zonde dat het er na un dag of 2 (of sneller) al afbrokkelt :frowning_face:

Thaanks meiden!

Hee!
ik maak ook altijd nailart op mn nagels :slightly_smiling_face:
ik herken je probleem maar ik doe gewoon extra dik topcoat op de randjes zodat het iets steviger is. bij mij werkt dat over het algemeen wel, maar als het lang erop zit gaat het bij mij ook slijten/breken…
dusja het zal nooit altijd mooi blijven denk ik

Hey! Thanks voor de tip! Gaat ik zeker uitproberen!! Nee voor altijd zal het nooit blijven zitten… Maar iets langer dan un dag of 2 hoop ik wel! Heb jij nog leuke nailart inspiratie?

Leuke nailart is altijd welkom!

Bedankt!

burberry nagels!
haha dat is mn favoriet, heel veel van mn vriendinnen vragen altijd of ik die bij hun wil maken :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad, je moet je nagellak “sealen”. Daarmee wordt bedoeld dat je een extra randje topcoat om de “vrije” randjes van je nagel doet (wat het chipt). Naar horen zeggen is INM out the door goed voor snel drogen + langer zittende nagellak, perfect voor nailart dus!

Als je nailart inspiratie wilt moet je naar www.weheartit.com en dan zoeken op nailart.

Ik doe eigenlijk ook gewoon een hele dikke laag topcoat… En ik maak altijd pinguin of uiltjes (:

Oeeeh allemaal leuk! Uiltjes heb ik ook al vaker gehad! Ik ga die INM nagellak is googlen waar je die kunt krijgen of bestellen ofzo.

Ik ga die website ook zeker bekijken! Of facebook is ook veel te vinden. Maar om het van andere te horen vind ik altijd leuker!

Hebben jullie ook nog handige tools die jullie gebruiken of dingen waar je juist niet aan denk en die heel handig zijn tijdens nailart of lakken?

^ik gebruik als dotter een lege balpen… En als striper een eyeliner kwastje(:

Eyeliner kwastje heb ik ook! Maar die balpen kende ik nog niet! Uber handig!

Heb je misschien enig idee in welke winkel (niet webshop) ik die nagellak kan halen? Kruitvat? Douglass? Want die topcoat lijkt me erg fijn! En wil deze graag! Ben alleen niet zo van het online shoppen :#

ik heb een hele set met dotting tools, kwastjes, stripers, etc etc

kijk eens op ebay daar hebben ze heel veel voor weinig vergeleken met nederland:)

Okeee ik zal zekeeerop ebay gaan kijken! Waar zoek je dan op? :blush: want ben geen pro in ebay namelijk… ( helemaal niet ) hhaha

weet iemand waar je zo’n dotting tool kan kopen? (het liefst niet via internet)

Kruitvat -Essence - 2de schap ( weetje wat ik bedoel) 1,99!

(:

Zelfs keuze tussen oranje en roze (meer kleuren durf ik niet te zeggen)

Nailart :wink:

Nou dat moet wel lukken! Thanks!
Komt het ook altijd goed aan? Heel en is het een beetje kwaliteit?

ja of het aankomt is altijd de vraag…
een vriendin van me had het n keertje uitgelegd hoe dat zat met de betrouwbaarheid, dat kon je zien aan het aantal procent dat er bij staat ofzoiets, zij had het namelijk voor me gedaan aangezien ik geen paypal heb haha! ik zal het nog een vragen.

en de kwaliteit is natuurlijk niet denderend anders is het nooit zo goedkoop, maar het is gewoon goed!

Voor zover ik weet is ie alleen online te koop of goede nagelsalons, al ben ik ze daar nog nooit tegen gekomen. Op ebay ook, daar heb ik trouwens ook mijn kwastjes en dottingtools gekocht.
Als je de eerste post in het ebay topic doorleest is het een eitje om te bestellen.

Bedankt! Nee zal geen uber goed kwaliteit zijn voor un euro ofzo! Maar glitters zijn glitters (bv.)
Okee bedankt! Ik had wat gezien op ebay alleen land is china… Hmmm hahah.

Voor paar euro ga ik het gewoon een keer proberen! Op hoop van zegen!

Okee nou dan zal ik zeker eens op ebay gaan zoeken! Waar staat het ebay topic? :O. Dat moet ik lezen natuuurlijk haha