Nail Art

Hallo
Ik ben al een tijdje bezig met nail art, en baantjes volhouden is niet echt mijn ding om het zo maar even te zeggen. Het idee was dus om een nail art studio thuis te beginnen (en ook bij mensen langsgaan in het dorp). De vraag was dus:
Denkt u dat daar vraag naar zou zijn? en zo ja: wat zou ik als non-profecional ervoor kunnen vragen? (Wat zou u ervoor betalen?) Profesionele nagelstudio’s vragen nml vaak nogal veel geld voor een behandeling, en zijn hier in Hilvarenbeek ook niet.
Jennifer

Ligt eraan hoe goed je bent.
&Wat voor creaties je kan maken (:

Ik teken/schilder zelf ook, en kan dus heel wat. als ik ergens een voorbeeld heb of er zelf een maak moet het me lukken om dat te maken.

heb je voorbeelden van creaties?

nee, helaas niet hier op de computer staan. maar als je een voorbeeld van een nagel opzoekt weet ik zeker dat ik het na zou kunnen maken

dan valt er ook niet een schattig t geven wat er voor te vragen valt. kan moeilijk weten hoe jij dat doet en of het dan ok echt mooi is

Zonder voorbeelden kunnen we niet zeggen hoeveel je ervoor zou moeten vragen, straks is het lelijk en 1 euro waard, of het is heel mooi en dan iets van 20 euro waard.

mail mij een plaatje van een nail art nagel, en ik zal zeggen of ik het kan. Waarschijnlijk wel. Wat is de standaard prijs ongeveer?

Je kunt ook gewoon een plaatje op Google opzoeken en de link hier neer zetten, en dan zeggen dat je dat kunt maken.

http://www.nailsmag.com/nailArt/NailArt.aspx
dit soort dingen zou mij met de juiste spullen toch zeker moeten lukken

toch zeker moeten lukken…

heb je het wel eens gemaakt?

http://www.made-in-china…il-Art-Kit-UN-NA-M08-.jpg

kun je het bijv. net zo mooi als dit?

nee, ik heb ze niet allemaal uitgeprobeert, maar ik ben goed genoeg in het inschatten qua wat ik wel en niet kan om te zeggen dat het me lukt.

van die site… kan ik ook wel (de draak helemaal rechts weet ik niet zeker, maar die kan ik ook niet goed zien. zeker ee nkeer uitproberen, thnx ^^)

Ja, dat is lekker makkelijk. Zeggen of je het wel of niet kan.
Ik kan nu ook zeggen dat ik me 100x kan opdrukken.
Post gewoon foto’s. Dan weten we waar we over praten.

ik HEB geen foto’s!!! luister:
OF je gelooft het dan maar, en noemt een gemiddeld prijsje
OF ga een ander forum opzoeken, want ik heb GEEN zin in al dat gekl**t de hele tijd. en over dat opdrukken: ik verwacht niet dat je daar een prijs voor gaat vragen. dat is een heee lander onderwerp.

Hoe moeten ze het nou beoordelen als ze niet kunnen zien wat je al eens GEMAAKT hebt. Beetje rustig hè, jij vraagt om hulp, niet andersom :’)

YEAH, JERRY JERRY!

Maar serieus. Je kan toch wel foto’s maken? En je bent nog best dom ook. Met dat voorbeeld van het opdrukken bedoel ik te zeggen dat je op internet heel makkelijk onwaarheden kan typen. Ik kan ook zeggen dat ik denk ik dat ik zulke nagels wel kan maken, maar dan hoeft dat nog niet waar te zijn. Ik geloof niet alles wat op internet staat. En meerderen met mij, denk ik. Dus als je serieuze reacties wilt met bedragen, zou ik, als ik jou was, maar wat foto’s gaan maken.

ik heb laten zien wat ik kan (geloof mij dan maar gewoon!)
en ik vraag niet om hulp, maar om een simpel antwoordje. En al zou ik om hulp vragen dan nog krijg ik het op deze manier niet.
ik ben rustig, maar als ik ergens niet tegen kan is het dat gezeik op forums. dus opnieuw:
of geef antwoord op mijn vraag, of post gewoon GEEN reactie.

als je me niet gelooft, ga dan ergens anders heen. en dan nog: WAAROM zou ik om advies vragen als ik loog over wat ik kan? dan zou ik er niets mee op schieten. en laat ee nding HEEL duidelijk zijn: ik ben niet dom! denk na voordat je zoiets zegt, je kent me niet.
again and again: plaats geen reacties als j eniks te zeggen hebt over wat ik WIL weten.

volgens mij snap je ons nietXD
stel dat ik vraag of een roze blouse en een skinnyjean me mooi staat,
maar ik post geen foto, hoe moeten de mensen hier dan weten of het me staat??
zoiets doe jij ook, jevraaagt of het kan maar wij kunnen niet door de pc kijken en zien of jij het wle supergoed of niet kan etc.
snapje het ja of nee?
dus wat jij moet doen is op 1 hand verschillende nailart doen en dan een foto maken zodat wij kunnen zien of je het wel of niet goed kan
capice?!