Nail Art!

Haai girls!

Ik heb pas mijn nagels gelakt, ik heb ze met plakband afgeplakt en met rode nagellak een streep in het midde van mijn nagel gezet. Het is best stoer, maar nou wil ik wel weer iets anders. Als iemand mij wat moois kan laten zien en ff erbij zeggen hoe het gemaakt moet worden dan flans ik dat ff in elkaar en zijn mijn nagels weer beautys! Alvast hardstikke bedankt!
Oh ja, je m ag natuurlijk ook plaatjes bij doen en vertel me ook hoe je eigen nagels eruit zien!
Of als je een site weet waar leuke patroontje opstaan die ik kan maken.

xx Laura :couplekiss_man_woman:

stipjes :slightly_smiling_face: gewoon 2 kleuren (wit/zwart, rood/zwart wat je zelf leuk vind) en zo’n sate prikker en stipjes erin maken

Ik heb mijn nagels glakt nu! Met die stipjes lukte niet maar ik heb nu streepjes:
Mijn Nagels

ik heb n keer zwart met witte stipjes gedaan
en nu heb ik van elke hand maar 3 vingers rood & daarop witte strepen

met hartjes

O ik maak altijd een kunstwerk van mijn nagels xD alleen nu zijn ze gewoon zwart. Morgen ga ik het Chanel logo ofzo erop maken met wit :slightly_smiling_face:
I love art on my nails :stuck_out_tongue:

ik had een keer diamantjes getekend op m’n nagels. x] alleen geen foto’s…

Je kan ze ook french manicure doen en dan met zo’n stickertjes erop.
Zo’n diamantjes verkopen ze in de hema dacht ik, en zo’n stickertjes in de zeeman, ong 30 denkik, voor 0,99 xD.
Is mss ook eens leuk?
x

Ik heb nu toevallig dobbelsteentjes :slightly_smiling_face:
Eeuh je verft je nagel gewoon Basic met wit.
En met een zwart stipjes zetten zoals dat op een dobbelsteentje staat.
Alleen zal de 6 niet lukken.
Het ziet er zo leuk uit!
Ik ben écht gewoon tróts op m nagels nu :stuck_out_tongue:

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/119884/nagels_resized.jpg

Mijne een tijdje geleden.

De mijne nu :slightly_smiling_face:
Helemaal zelf getekend en zonder sjabloon btw <3

http://img48.imageshack.us/img48/8748/nail1nn8.jpg

hoe kunnen jullie dat zo mooi?

ik heb nu gewoon blank, want me nagels moeten een beetje rust krijgen :stuck_out_tongue:

maar ik heb echt al zoveel gedaan…
hartjes, mn naam, poesje, maantjes en sterretjes, streepjes, stipjes, gewoon Veel!

zo had ik het laatst, maar dan in zwart met roze.
ehmz meestal heb ik ze gewoon egaal 1 kleur ( meestal zwart of parelmoer)
maar soms doe ik alleen het randje zwart ( wat normaal wit is met de frensh manicure) XD

ik tekende met fineliner altijd bloemetjes, tribal ofzo op mn nagel zelf, en daarna doorzichtige nagellak erover :slightly_smiling_face:

Gewoon veel oefenen en lang proberen… het duurde een hele tijd voor dit lukte hoor. :wink:

Ik heb nu een french manicure met felroze en dan een wit randje. Maar ga zo weer opnieuw doen met felgroen of blauw ofzo…

hoe krijgen jullie je rechterhand mooi ?
(of links als je linkshandig bent :stuck_out_tongue:)

Niet :stuck_out_tongue:

Dat heb ik ook altijd!! Mijn rechterhand wordt altijd ietsje minder mooi als ik echt figuurtjes wil doen. Gewoon lakken lukt nog wel…