Nail art wedstrijd 3

He meiden,
Dit is alweer het derde nail art contest topic dat ik open, omdat er steeds zo veel positieve reacties waren! Deze keer is het een afvalrace, iedere ronde is er een winnaar en iemand die afvalt. Dit gaat net zo lang door tot er één winnaar is! In totaal kunnen er maximaal 12 meiden meedoen. Kunstnagels zijn toegestaan, maar moeten wel gewoon opgeplakt zijn. Ook hier wordt op beoordeeld, dus zorg dat alles netjes is!

Deelnemers: (Dikgedrukt is ingeleverd, doorgestreept is afgevallen)
Phoebetjeuh
Anouk
xxJustmexx
Danissa
Myra-a (Opdracht 1 en 3 gewonnen)
BitetheCake(Opdracht 2 en 4 gewonnen)

Opdracht 1; French with a twist!
Opdracht 2; It’s raining men!
Opdracht 3; Pretty pastel polkadot!
Opdracht 4; Tribal all the way!
Opdracht 5; It’s your turn now! Deadline: 20-06-13 om 20:00
Bij deze vijfde opdracht alweer, de finale opdracht!, is het de bedoeling dat je een nail art helemaal naar keuze maakt. Leef je uit, en laat zien wat je in je mars hebt! Voor een moeilijkere nail art krijg je natuurlijk meer punten, maar ook op netheid en afwerking wordt gelet! Leef je uit en laat zien wat je kan, dan zal ik feedback geven! Veel succes en doe je best!

ik doe mee!:slight_smile:

@Phoebetjeuh: Ik zet je erbij!

oee , ik wil ook meedoen ! :slightly_smiling_face:

Ik wil graag meedoen! :grinning:

Jaa ik doe ook weer mee!

Ik doe ook mee!
Heb alleen mijn nagels kort omdat ik moest werken :dry:

Ik doe ook weer mee! :grinning:

Ik doe mee :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

Ik doe mee!!! :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Sorry, ik heb niet gekeken naar de deadline. Mijn gelnagels gaan er donderdag pas af, dus ik kan niet meedoen. Tenzij de deadline word verschoven? :slightly_smiling_face:

de deadline is 20 maart? :’’)

Ik doe ook mee!

Jij hebt zulke leuke competities!! Ik doe graag mee :grinning:

haha nou word ik bang haha ik ga dit nooit van jou winnen ik heb je foto’s van de vorige wedstrijd net allemaal bekeken wooow jij kan dat echt goed zo goed ik kan het niet echt goed haha maar ik ga toch proberen omdat ik van nail art hou!:slight_smile:

Oh, hahaha. Ik dat even 20 februari… Laat maar :’)

Jullie staan er allemaal bij :slightly_smiling_face:. Ik vind het echt heel leuk dat er zo veel meiden mee willen doen!

Ik ga hem dadelijk maken!

Om de hoeveel weken is er ongeveer een deadline?

Ik wil wel graag meedoen, maar omdat ik in mijn examenjaar zit heb ik het erg druk met school en dus niet elke week meer tijd (;

ik ga het in het week-end maken ofwel morgen haha :slightly_smiling_face: