Nail Art Contest♥

Hii Girls!

Omdat ik de laatste tijd toch niet veel te doen heb. Wil ik graag een nail art contest houden. Ikzelf hou veel van nail art en er zijn wel actieve wedstrijden rond nail art maar die zijn volgens mij allemaal vol.

Hier een paar regels:
:heart:Ik geef een opdracht/thema en jullie maken een nail art die ermee te make heeft.
:heart:Er komen ongeveer 10 opdrachten.
:heart:Voor 1 opdracht krijgen jullie iets meer als een week en als het echt nodig is 2 weker de tijd.
:heart:Je kraakt niemand zijn nail art af, we blijven vriendelijk.
:heart:Ik geef een score op 10, en de winnaar mag een half punt extra geven aan degene die hij het mooiste vond.
:heart:Er valt nooit iemand af! Diegene die aan het einde de meeste punten heeft is gewonnen
:heart:Je wint geen prijs, het is gewoon voor de lol.
:heart:Je mag de nail art maken op wat je wilt, dus je mag ook op fake nagels(wel 5 nagels)
:heart:Meld je niet aan als je weet dat je niet veel tijd gaat hebben.
:heart:Niet inleveren, is automatisch het cijfer 0!
:heart:Zodat er zeker geen valsspelers zijn heb ik het liefste dat je je echte/girscene naam op je hand schrijft of op een blaadje op de foto.

Deelnemers: Vet is ingeleverd.
:heart:Harmke (19)
:heart:xxJustMexx (19)
:heart:Annielove (6)
:heart:Sofie (7)
:heart:xPandaax3 (8.5)
:heart:Marieke (0)
:heart:Pippa (14)
:heart:JustxMe (17)
:heart:

Opdracht 1 :
Voor de eerste opdracht heb ik het simpel gehouden. Je maakt een nail art waar een French Manicure in verwerkt zit. Ikzelf vind dit een erg vrije opdracht. Je mag zelf de kleuren kiezen, mag er printjes bij doen, je mag voor deze opdracht zelfs kleine stickertjes bij doen. Good luck!
Deadline 11/06/13 om 20:00.

Opdracht 2
Ik ben helemaal verslaafd aan films! Dus je kan het al raden… Een movie nail art! Laat je inspireren door het internet, tutorials, noem het maar op! (zorg wel dat het een eigen nail art word en niet gewoon letterlijk overgenomen) Jullie kunnen een bepaalde film uitdrukken, of zelf iets doen rond het woord ‘film’. Ik heb graag ook uitleg waarom je die film koos. (series mogen ook)
Deadline: 26-06-13 om 8 uur 's avonds

Opdracht 3
EINDELIJK is het zo ver! De zomervakantie staat voor de deur! Alleen werkt het weer niet echt mee… De volgende opdracht heeft dus te maken met de zomer! Ik wil dat jullie een leuke zomer nail art maken!
Deadline: 06-07-13 om 8 uur 's avonds

-xxx- Phoebe

Ik wil wel meedoen, kijken of het iets wordt!
X Harmke

Je staat erbij!

ik doe mee :slightly_smiling_face:

Yess eindelijk een nieuwe ik doe mee!!! :upside_down_face:

Ik zet jullie erbij!

Upje :slightly_smiling_face:

iemand? :upside_down_face:

Iemand? :frowning_face:

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face:

Ik zet je erbij!

I’m in!

Nog iemand? ;d

Upje :slightly_smiling_face:

up up up

up

UP!

Ik zet je erbij!!:smiley:

jaaj ;d

Er moet nog minstens 1 iemand zich aanmelden en dan zet ik de opdracht erop!