Nail Art Contest! - by Ikkehartje

Hoi!

Er zijn al zoveel nailart contests, maar de meeste zijn niet echt actief.
Dus begin ik een eigen!
Dit is de lijst:

• engel30

• EllisvdM

• Charmander
    -
    -
    -
    -

Opdracht 1. -EK
    Zoals je waarschijnlijk al door hebt, het EK begint! Het kleurt (overal!) oranje, winkels hebben speciale EK acties, etc etc. De opdracht is dus, maak leuke EK nagels. Hoe origineler, hoe meer punten je scoort.

Regels:
1. Dikgedrukt is ingeleverd.
2. Doorgestreept is af, maar als je niet op tijd inleverd ben je ook af.
3. Per opdracht kun je punten verdienen. Wie per opdracht de meeste punten heeft wint, de minste verliezen.
4. Hoe beter je eerste hoe beter je tweede cijfer. Je tweede cijfer is dus een soort gemiddelde. En dat gaat steeds zo door.
5. Per opdracht kun je max. 10 punten verdienen.

[b]Deadline: 10-6-2012

Je kunt inleveren tot zaterdag 9 juni. Zorg dat je op tijd bent, want AF=AF![/b]

LET OP: Aangezien engel30 te laat was met inleveren, hebben we al een finale gespeeld. Ik vond beide nagels er gaaf, maar ik vond toch dat de nagels van EllisvdM iets meer bij het thema passen. Gefeliciteerd!

Ik wil wel meedoen! (:

Okee ik zet je erbij!

Ik wil ook graag mee doen!

Ik zet je erbijj :slightly_smiling_face:

Als je nog wil meedoen geef je dan op! Anders zijn we met zo weinig :slightly_smiling_face:

Oke, aangezien er niet zo veel mensen eraan mee doen doe ik wel mee voor de grap ^^’

http://i.imm.io/rTQN.jpeg

Dit is mijn EK nagels.
Ik heb er een eigen draai eraan gegeven. Ik heb ervoor gekozen om het ‘simpel’ te houden met een simpele betekenis. Zodat het er elegang uitziet. En het ziet er in het echt en van ver iets mooier uit hahahha…

Mijn nagelakken zijn:

• BASE COAT van de HEMA. Nummer 06
  • Nina ULTRA Pro, salon formula. Nummer 709/509 ORANGE FLAME
  • Arezia Nail Color. Nummer 504 (Wit)
  • Essence Nail art Twins. Glitter topper 2. Nummer 02 JULIA
  • LONG LASTING van de HEMA. Nummer 01

Werkwijze:
Eerst heb ik een lakje basecoat gedaan bij al mijn nagels.
Daarna 2 lagen oranje. Dan heb ik een beetje wit op een sponsje gedaan en over mijn nagel top gestempeld totdat ik een mooie effect heb.
Vervolgens heb ik een beetje glitter top over mijn nagel topjes gedaan.
Aan het eind heb ik een lakje longlasting overheen gelakt.
De restjes heb ik met een wattenstaafje met een beetje nagellakremover schoongemaakt.

Look;
Ik heb een zachte overloop van oranje naar wit gedaan om niet zo ‘hard’ over te laten komen. Het geeft ook een gevoel van rust.
Glittertjes geven een glitterende en winnende look ^^.

In andere woorden: Hup Nederland! Nederland gaat winnen! :grinning:

Leuke nagels!

LET OP: Je kunt nog t/m morgen inleveren! Wil je nog meedoen? Geef je dan nog snel op!

Thanks ^^ Maar in het echt is het veeeeeeeeeeeeel mooier. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi op foto… :’)

Heb ik nu gewonnen ._.?? XD

http://www.yo-unicorn.nl/wp-content/uploads/2012/06/nikon-1-nails-001.jpg

Tadaaaa, mijn nailart.
Hij is behoorlijk slordig, maar dat mag de pret niet drukken^^

Een how to vind je hier

Heej:P Ik heb er ook eentje gemaakt heur;) Je kan nog altijd met zilver naar huis ^^

En engel30 doet ook nog mee toch???

De uitslag is er!

ahhaha sure wist niet dat je ook nog mee deed :’)))