Nagelverharder van de Etos

Ik heb afgelopen vrijdag de nail hardener van de Etos gekocht en ben nu bezig met de “kuur” om het zo maar even te noemen. Ik moet zeggen dat ik na deze dagen nog niet echt verschil merk. Heeft iemand van jullie dit product ook (gebruikt)? Ik ben benieuwd of het wel echt werkt!

Ik heb hem ook. Alleen doe ik niet echt aan die kuur. Meestal gebruik ik hem gewoon voor onder mijn nagellak. Ik zou dus eigenlijk ook niet weten of ie wel echt werkt.

Geen idee

Als hij niet werkt mag je terug gaan en je geld terug vragen. (bij mijn etos zouden ze het terug geven)

Omdat je iets koopt, wat niet werkt volgens jou.

En verder, geen idee :stuck_out_tongue:

Ik heb die van herome toen gebruikt en die werkt wel echt! Eerst 1 laagje, volgende dag weer 1 en dan alles eraf en weer opnieuw beginnen is het officieel. Maar dacht niet dat ik me eraan hield :stuck_out_tongue:

Herome heeft formaldehyde erin zitten, dat is vaak de werkzame stof. Misschien ff op je etosflesje lezen of het hier wel of niet inzit?
Trind heeft het ook erin zitten en ik heb er 1 van essence die het ook heeft, de ‘ultra strong nail hardener’. Keb wel de oude versie, maar denk dat de nieuwe versie van de studio nails lijn het ook heeft aangezien er een waarschuwing van ‘2 dagen gebruiken, 1 dag rusten’ op de site staat.

http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/SN_nail_polish_shiny_silver_ultra_strong_new_07.png

Nagelverharder maakt je nagels sterker maar ook droger, het is ook verstandig om je nagels en nagelriemen daarnaast te verzorgen met een olie of creme.