Nagelverharder kopen? Maak het zelf!

Hi people,
Ik ben sinds pas lid van Girlscene, en ik lees dat veel meisjes last hebben van slappe nagels of snel scheurende nagels.

Wat je nodig hebt:
-Een teentje knoflook (Een klein deeltje die je ziet als je de bladeren eraf hebt gepeld)
-Een blanke nagellak. (Geef er niet te veel geld aan uit! Die van de action is al goed genoeg!)
-Een mesje

Snij het teentje knoflook in kleine stukjes (Niet te klein, zodat het kwastje geen stukjes mee neemt, Maar de stukjes moeten wel door het openingetje van het nagellak potje passen). Open je nagellak potje, en doe de stukjes in de nagellak. Laat het een uurtje staan, en roer het af en toe door, of rol het potje tussen je handen. Dan is de nagellak klaar om aan te brengen. Laat het goed intrekken, en je voelt meteen dat je nagels sterker zijn geworden!

Ik vond het helemaal niks, heb het ook gemaakt. Het stinkt zo lang naar knoflook ( lees het hele huis ) en zo sterk vond ik mijn nagels niet.

dat werkt helemaal niet(volgens mij).

In echte nagelverharder zitten dingen als formadelyhyde(ofzo) en dit helpt. Knoflook doet niets en bovendien stinkt het. Vaak zijn echte nagelverharders ook mooier qua glans enzo.

Beautoygloss heeft hier ook een filmpje over volgens mij, of iemand anders. En volgens mij werkt het wel… Maar nagelverharder uit de winkel werkt waarschijnlijk beter…