Nagelstyliste

Hallo meiden,

Ik wil misschien de cursus Nagelstyliste gaan volgen (thuisstudie). Is er hier iemand die deze cursus doet of heeft gedaan? En wat zijn jullie ervaringen er mee?

Groetjes

Ik wil ook graag de cursus nagelstyling doen naast mijn opleiding, Alleen heb ik gehoord dat thuis studie niet echt een slimme keus is omdat het toch echt een praktijk vak is netzo als kapper, dus je kan deze cursus beter via een nagelsalon volgen.

Ik denk dat je kei veel echt moet oefenen…?

Ik denk dat een cursus niet genoeg is. Ik heb 1x gelnagels laten zetten bij iemand die een cursus had gedaan, die viellen er na een week af.
En 1x bij iemand die een opleiding heeft gedaan. En die kreeg ik er met geen mogelijkheid af.

Ja maar een opleiding daar voor is hier niet in Zeeland… en om nou elke dag naar Rotterdam te gaan zie ik niet zo zitten… daarom dacht ik een thuis studie is misschien een optie…
En het ligt er misschien ook wel aan hoe serieus je je cursus neemt als je het doet en denkt ach als het niet goed gaat dan maakt het ook niet uit… of je doet er echt je best op, maakt wel verschil denk ik…
Ik zie nu net dat er via loi ook een opleiding tot nagelstyliste is dus dat zou ik natuurlijk ook altijd kunnen doen!

Bedankt voor de reacties tot nu toe