Nagelstudio Le's nails & spa

Heeft er iemand ervaring met deze nagelstudio?
Deze zit in Rotterdam in Alexandrium en Zuidplein!

Weet iemand of je daar zo binnen kan lopen, of dat het op afspraak gaat.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:!

Kijk anders even op hun website?

Niet gaan geloof me, ik post nooit iets maar dit is noodzaak. Heel veel mensen die ik ken zijn gegaan toen die er net zat en het is helemaal niks. De nagels zijn slecht in vergelijking met de ‘normale’ acrylnagels geloof dat ze snel afbreken ofzo, er was iets mee. Maar als ze eraf zijn gevallen binnen die 2 weken kan je geloof ik wel teruggaan en zetten ze er een nieuwe op. Ik denk persoonlijk dat je beter voor duurdere nagels kan gaan die echt goed blijven zitten dan dat je het risico loopt dat ze afbreken.
Ook is de tip van de nagel echt spierwit, niet echt natuurlijk dus. 1 iemand kan nederlands en de rest kan alleen ‘rond of vierkant?’ zeggen. Denk ook niet dat de ventilatie er erg goed is, ze dragen allemaal mondkapjes en als je erlangs loopt stik je al in de dampen. Ik weet natuurlijk niet wat jouw eisen zijn, misschien boeit het je vrij weinig. Ik weet niet hoe het bij Zuidplein is en of ze nu beter zijn, maar ik raad het je af. En ik weet dat dit geen antwoord is op je vraag maar ik zou niet eens opzoek gaan naar het antwoord haha, lekker een andere nagelstudio zoeken als ik jou was :stuck_out_tongue:

Nou ik zou er nooooit meer naar toe gaan!! (Nagelstudio Le’s Nail & Spa in UTRECHT)

Ik ben er 2 keer geweest, en gisteren ben ik als een hond behandelt.
Niet alleen breken nagels snel af, en maken ze echt heel dun, gisteren heb ik anderhalf uur moeten wachten om vervolgens weggestuurd te worden. ANDERHALFUUR. Geen service, geen sorry. Nou ik ga voortaan naar een ander. Je nagels wordt echt slecht hierdoor, en de service hier als het niet goed gaat is echt belabberd. Kortom een afrader!!

Niet gaan, mijn moeder is een echte nagelstylisten, en al die aziatische vrouwen doen het heel goedkoop, maar dat komt omdat ze iets gebruikt wat ze heel goedkoop kunnen inkopen, maar héél slecht is voor je nagels. Je kan beter naar een goede studio gaan, het kost je dan meer maar is zoveel beter ! Echt geloof me :slightly_smiling_face:

Not done… Ik had acryl nagels laten zetten bij “Le’s Nails & Spa Alexandrium” op een maandag. Ik stond binnen een half uur alweer buiten zo snel deden ze het. Drie dagen later zaten er al scheuren in mijn nagels, ik was die zelfde week de vrijdag terug gegaan om het te vertellen maar ik was aan het werk. Ze zeiden dat ik een nieuwe set van ze kreeg en dat ik moest komen wanneer ik kon en dat ze me wel zouden herkennen. Die volgende dinsdag kwam ik terug. Maar dat weekend er tussen begon mijn vinger te gloeien en kloppen dus het leek me verstandiger om het er eerst af te halen. Dat vonden ze goed. Toen ik met mijn handen in de aceton zat kwamen ze me opeens vertellen dat ik er €15 voor moest betalen. En dat ik ook de volle prijs moest betalen voor een nieuwe set. Ze bleven maar in het chinees tegen elkaar praten en toen ben ik weggegaan. Zo geen goede service en totaal niet volgens de consumenten recht!