Wat ik altijd heb is dat ik nagellak wel leuk vind maar ik schaam me ervoor voor me ouders :bored: ja… ik ga het er daarna meteen afhalen zodat niemand het ziet… ik snap het niet …
heeft iemand dit ook??
Wat ik altijd heb is dat ik nagellak wel leuk vind maar ik schaam me ervoor voor me ouders :bored: ja… ik ga het er daarna meteen afhalen zodat niemand het ziet… ik snap het niet …
heeft iemand dit ook??
eh nee heb ik niet
Waarom schaam je je? Denk je dat je ze daardoor zouden afkeuren ofzo?
Begin anders eerst met een wat neutrale kleur
je schaamt je voor nagellak? waarom dat nou weer
nee, heb ik niet.
hoezo schaam je je voor nagellak bij je ouders?
Nog nooit gehad.
Je zou dan toch eerst kunnen proberen om wat minder opvallende kleuren te gebruiken, zoals transparant, licht roze, parelmoer, beige etc. Die kleuren zullen ze minder snel opmerken. Zo kan je er zelf aan wennen.
eh nee
nee dat heb ik niet,
en waarom schaam jij je ervoor?
je ouders weten toch dat nagellak bestaat?
en dat meisjes over t algemeen dat wel leuk vinden?
owh dat heb ik ook een beetje, als ik mezelf voor de lol opmaak op een leuke manier (dus felle oogschaduw enzo) durf ik ook niet naar beneden. weet niet waarom eigenlijk. misschien omdat ik niet wil dat ze denken dat ik ijdel ben/lol heb mezelf op te maken/het er belachelijk uitziet?
ja hierin herken ik me ook!
ik weet het ik ben raar…
mmm lastig!
heb je het alleen tegenover je ouders,
of ook tegenover vrienden/familie?
uhm… jah… me moeder draagt het ook maar het ligt gewoon aan mezelf… denk ik
bij vriendinnen niet
Misschien kan je beginnen met gewoon wat neutrale kleuren te gebruiken en dan langzaam iets fellers gaan gebruiken als je dat wilt?
ik had dat eerst ook met make- up, wanneer ik iets experimenteerde, maar je kunt gewoon langs je ouders, misschien vinden ze het wel mooi?
apart. anders doe je eerste nude kleuren op enzo
dat had ik eerst ook, alleen nu heb ik echt zoiets van fuck it.
ik krijg van m’n vader altijd rot opmerkingen,
maar meestal vind m’n moeder het wel mooi. (:
stoer… okeey ik ga het proberen
ik had ook zoiets, maar dan met makeup, toen ik 13 was ofzo. ik (dacht) dat ik het veel te veel deed enzo en was bang voor iedereen hun reactie