Nagelspulletjeswinkels gezocht!

O jee, weeeeeral een topic over nagels van mij - pas een week lid en al mijn tweede (a) -

Ik ben op zoek naar een winkel in Antwerpen of Hulst (ben van België, maar ga soms wel eens shoppen in Hulst) waar ze zo’n Fimo fruitjes verkopen om op je nagels te hangen.

Iemand enig idee welke winkels dit zoal verkopen - en hoeveel het ongeveer kost ook natuurlijk?

Dank je weeeel!

ik weet het niet, maar op ebay heb je dat wel?

Geen idee. google is je beste vriend!
Zie dit maar als een upje

volgens mij verkopen ze dat in bijna geen winkels, die moet je online bestellen

Ik zou het online bestellen! (ebay, volgens mij was er ook iemand hier, in het verkooptopic die het verkoopt) Heb het nog nooit in een winkel gezien namelijk.

Ik heb fimo voor op je nagels nog nooit in een winkel gezien, alleen webshops. Ik raad je ebay aan om te kijken, want in een webshop kan je 5 euro betalen voor 3 fimo canes terwijl je op ebay er 100 krijgt voor dezelfde prijs.

www.boozyshop.nl daar heb ik ook fimo bloemetjes gekocht,
ben er echt heel blij mee!
ze kosten 7.95 geloof zonder verzend kosten…

Dat kan je veel goedkoper krijgen op eBay trouwens :wink:

ja maar ik weet niet hoelang het op eBay duurt,
maar ik bestelde het geloof ik op maandag en het kwam woensdag binnen.
en ik vind het fijner als het gewoon nederlands is enzo

www.prachtnagels.nl

Ik ook! Ik vertrouw eBay niet zo heel erg + ik snap niet volledig hoe dat juist zit met die PayPal :blush: + verzendkosten lopen dan ook gauw al hoog op :frowning_face:

Heb nu iemand gevonden hier op Girlscene die er ook verkoopt en heb haar gisteren het geld gestort, dus nu hopen dat het er snel is (van Nederland naar België; iemand enig idee hoe lang verzenden duurt? :stuck_out_tongue: ) - DANKU GIRLSCENE (a)

NailBudgetStore
De verzendkosten zijn bijna altyd 1 euro, en het is heel goedkoop.

Er zijn een aantal hier op girlscene die het verkopen in het ’ verkoop’ forum.
Misschien kun je het daarvan kopen?

ik zoek topic

Google, verkoopforum,

Ik zoek topic en verkoopforum :slightly_smiling_face: