Nagels

Iedereen heeft van die mooie lange nagels, maar ikke niet :frowning_face: Ik heb echt lelijke nagels en dan zijn ze lang, breken ze weer af. Hoe houden jullie jullie nagels lang?

Mijn zijn ook nooit lang, breken,scheuren en brokkelen af, maar met lange nagels kan ik toch niet overweg so p;)

Mijn nagels zijn ook waardeloos. Ze zijn heel dun dus ze scheuren heel snel in. Ik heb het in ieder geval al opgegeven om ze echt te laten groeien :’)

Heel goed verzorgen, anders misschien acrylnagels? Zijn wel duur maar dan heb je ook wat xD

Ik kan sowieso geen hele lange nagels hebben, omdat ik paardrijdt (het vuil blijft er dan allemaal achter zitten, heel fijn) en piano speel…

Maar ik laat toch eigenwijs weer mijn nagels groeien totdat ze allemaal weer afbreken. Het helpt wel als je geen nagellak op doet (als je dat normaal wel altijd doet) en ze vaak vijlt zodat ze rond blijven en niet afscheuren.

Jhaa, ik heb dus ook dat ze breken enzoo…

Ik doe gewoon niks. Ze zijn vanzelf stevig nso. ^^

Dat had ik vroeger ook. Opeens werden ze sterk, heel raar.

Nagelverharder, vijlen ipv knippen, …

vijlen!

Ik heb van mezelf al best stevige nagels, verder doe ik er niet veel mee qua verzorging, als ze me te lang worden dan knip ik ze wel weer. :stuck_out_tongue:

Hier zijn al best veel topics over he! Maargoed.

Inderdaad vijlen in plaats van knippen, nagelverharder gebruiken, en je nagelriemen goed vochtig houden. Wat ik doe is elke avond Vitamen E Oil op m’n nagelriemen en onder m’n nagels en dan inmasseren en een paar keer per dag hand- en nagelcreme.

Okee, dankje!! UP?

Ik heb ook altijd al dat probleem gehad, en uiteindelijk ben ik begonnen met steeds maar kort vijlen. Ik had daar al veel over gelezen en gehoord maar ik dacht ècht dat het niet werkte. En weet je wat? Na 3 weken constant afvijlen liet ik ze groeien en ze scheuren gewoon niet meer, terwijl ze vroeger altijd scheurde zogauw er een randje ondstond.

edit; moet ik wel zeggen dat ik die van mij niet een centimeter bovn mn vingertop uit laat groeien ofzo hoor, want dan kan ik geen keyboard meer spelen ^^’

-