nagels

tips tegen snel breekende nagels?
en waar je nagellak met dunne kwastjes kan kopen?

Melk drinken voorkomt snel brekende nagels. In ieder geval meer zuivelproducten gaan nuttigen.

Mijn nagels zijn best lang en breken nooit. Ik gebruik altijd een doorzichtige nagellak die tegelijkertijd een glans geeft én verhardt.

Maar ik drink nooit melk…en mijn nagellak heet ‘Double Duty’ en kun je kopen bij kruidvat. Het heeft een lichtblauw handvat

ik gebruik sinds kort nail repair van trind en het werk echt super! :grinning:

doe stukjes knoflook in een transparante (dacht ik) nagellak zeg maar zonder kleur
en dat een weekje laten staan af en toe schudden en dat helpt tegen zwakke/snel brekende nagels

whahah! echt? :stuck_out_tongue:

-

Goeie transparante nagellak dan, speciaal voor zwakke nagels. ;d

ja :grinning:
heb ik ergens gelezen, maar die potjes zijn moeilijk te vinden en volgensmij alleen te koop in New York dus zo kun je het zelf maken. simpel toch :’]

• je nagels vijlen met een glasvijl, want een andere vijl die vijlt je nagel zegmaar open en een glasvijl maakt je randje richt. zo scheurt hij minder snel. ook maar één kant op vijlen.
  • vitamine B (of kruidvat ‘haar, huid en nagels’ pilletjes)
  • dat knoflook goedje schijnt ook te werken.
  • olijfolie is goed voor je haar. je nagels zijn van hetzelfde materiaal gemaakt dus daar zal het ook goed voor zijn. je nagels laken weken in een bakje, is ook goed voor je nagelriemen.

dankje voor tips :grinning:
nog meer?

Koop de sos nail repair balm van essence :slightly_smiling_face:. Goed je nagelriemen en nagels mee verzorgen helpt gigantisch, keb niet meer van die ribbels op mijn nagels en ze zijn sterker :slightly_smiling_face:!
Klik hier voor mijn review

Wat bedoel je met dunne kwastjes?

Die olijfolie is volgens mij bedoeld voor je nagelriemen en helpt niet voor je nagels, maar ik kan het mis hebben. Je hebt trouwens ook nagellak met vitamne E erin, dat schijnt goed te werken.

Herôme Nagelverharder Sterk. Ik ben daar verliefd op!

Amen!

Enne, eieren eten (a) Dat versterkt de nagels ook. Let er trouwens ook op dat je je nagels goed vijlt. Dus niet met een diamantvijl, maar bijvoorbeeld een glasvijl. En dan loodrecht op je nagels zetten tijdens het vijlen.

En die dunne kwastjes - stripers - kun je sowieso op internet kopen en anders bij een drogist. Kruidvat of DA ofzo.

Jaa die helpt! :slightly_smiling_face:

@ Lisa,
Dunne kwastjes bij je nagellak , dat je precieser kan lakken
voor bijv figuurtjes op je nagels.

als ik mijn nagels laat echt lang laat groeien zie je een soort van krasjes erin. het is dan ook niet echt wit dus dat vind ik niet mooi. dan knip ik ze altijd maar af. is er een mogelijkheid om dat lange stukje nagel egaal wit te krijgen behalve nepnagels? is daar ook een soort nagellak voor die goed werkt?