Nagels

Helleuw-helleuw iedereen!

Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je meisjes met mooooooiemooie nagels rond ziet lopen… -niet dat je dát snel ziet, maar bijv tijdens het shoppen ofzo:P- … en dan van háár nagels naar jouw afgekauwde,gespleten *ahum* nagels kijkt?:stuck_out_tongue:

Nou … zo’n moment had ik laatst *3maanden geleden:P* dus… Uiteindelijk heb ik mn nagels laten groeien,nagellak,steentjes enzo gekocht en mn nagels opgefleurd á la nepnagels =D

Het lijkt me ook leuk om andermans nagels te doen, met stickerstjes enzoo…=)

Maaaaár
Wat vinden jullie ervan?

x!

topictitel mocht ook wel normaal.

en mooie nagels is gewoon een musthave vind ik

*Zucht*

Ja. Ik hou enorm veel van mooie nagels, maar het probleem is dat er na de periode dat ik ze laat groeien er een stresvolle periode begint waardoor ik ze dus allemaal in 1x afbijt. :pensive:
Elke keer probeer ik weer iets nieuws, maar het werkt gewoon allemaal niet.

ik vind nagels mooi als ze een beetje lang zijn en niet té lang, als ze in 1 kleur zijn gelakt (of iedere nagel iets anders) maar geen domme versieringen erop.
en nepnagels vindt ik echt not done, zo lelijk. french manicure vind ik ook lelijk.

misschien moet je nagelstyliste worden ofzo? als je het zo leuk vindt

euhm … *whoops!!* was he-le-maal vergeten een foto bij te voegen van mn nagels:$

http://img519.imageshack.us/my.php?image=image116vz7.jpg

Tadaaa :blush:

x

Zijn dat je echte, eigen nagels? :flushed:

Wauw, hoe lang duurde dat voordat het zo was ? :expressionless:

jaaa dat zijn mn eigen nagels =) & 't duurde 3 maanden :wink:

Wow.

Wow heel lang, ik ga de titel even wijzigen, kan volgende keer idd normaal;)

Woow. Jouw nagels!

Mooie nagels, maar ze zijn toch niet helemaal echt he?

Vroeger knabbelde ik mijn nagels altijd af en in één keer ben ik ermee kunnen stoppen door gewoon te zeggen ‘Nu is het gedaan!’ en het is gelukt. Als ik nu de neiging heb om het nog te doen, maak ik mijn nagels vanonder proper ofzo met mijn tanden, zonder ze af te bijten. Dat helpt ook tegen stress ofzo :slightly_smiling_face:

Goede tip! :grinning:

Het zijn gewoon mn eigen nagels =) … gewoon ff laten groeien en voíla!x.

Ik heb het probleem dat als ik ze lang laat groeien, ze helemaal ongelijk gaan enzo. Wat kan ik daar aan doen??

heb ik ook, ze groeien ongelijk en dan zit er opeens in een nagel weer een scheurtgje waardoor ik hem weer kort moet knippen…

mooie nagels vind ik heel belangrijk ik heb altijd nagellak op
maar mijne buigen en scheuren altijd

khad vroeger ook dat ze altijd scheurden,ma nu heb ik dat niet meer
en heb zelf een soort frenche manicure gedaan,heel mooi hoor,maar duurt wel heeeeeeeeeeeeeeel lang voordat het droog is.!!
x

huh deed het er 3 maanden over…? bij mij duurt dat 6 á 8 weken tot ik zoiets heb haha

^ ja bij mij ookXD
alleenbreken ze inens af mdat ik huishouden moet doen van me moedder¬¬
mar dan groeien ze in een paar weken weer
maar dat ligt bij veel mensen anders, bij sommige groeien haaren ook sneller dan bij andere