Nagels.

Ik heb altijd nagel gebeten. Nu ben ik daar van af gekomen maar mijn nagels waren altijd heel slap. Toen ze eenmaal een beetje lang waren heb ik er echt aaaaaaltijd nagellak op gehad. Maar nu zijn ze laatst weer helemaal afgebroken omdat er van die velletjes komen enzo, en van die scheurtjes. Komt dat doordat ik altijd nagellak op heb of?

mm ik zou ze even laten rusten en goed verzorgen…
ik heb ook altijd nagellak op en als ik het eraf haal van die scheurtjes.
niet echt goed voor je nagels maarja :relieved:

ik heb ook altijd nog een lichte tik om me nagels af te bijten maar dan kan niet meer door dat de standen van mijn tanden door me beugel zijn veranderd.

Ieder geval als ik zenuwachtig ben ga ik altijd over me nagels schrapen met me duim, het is dan ook geen toeval dat ik dat altijd bij precies dezelfde vingers heb. doordat schrapen krijg ik dus van die velletjes.

elke keer als je nieuwe nagellak op doet, of als je niets op hebt gewoon vijlen! dat werkt echt heel goed, hier worden je nagels heel sterk van! gewoon elke keer doen. succes!

Nagelverzorgende creme van kruidvat eigen merk. Zegmaar met al die bruine glazen potjes. Werkt geweldig.

Acryl nagels!

Heb ook gebeten altijd en nu acryl nagels, wouw(L)

Dat is nog veel slechter voor je nagels. -.-’

Gebruik die nieuwe nagellak removers van essence, die schijnen heel goed te zijn.

ik denk dat het komt doordat je veel nagellak op hebt, want dat heb ik ook héél erg gehad.
je moet je nagels even laten rusten voordat je nieuwe nagellak op doet, remover zonder aceton gebruiken en goed verzorgen en nagelverharder kopen. ik heb die van t etos merk, werk heel goed, mijn nagels zijn nu heel hard. oh en veel vijlen! elke dag een beetje, daar worden ze hard van.