Nagels verkleurd

Heey meiden,

Ik zit eigenlijk met een vervelend probleem: toen ik laatst mijn blauwe nagellak eraf haalde zag ik dat mijn nagels verkleurd waren. Nog niet heel erg maar wel een beetje. Ik vind het persoonlijk heel vervelend, want ik heb best lange nagels en het is ook wel eens mooi om geen nagellak te dragen, maar eigenlijk kan dat nu niet want dan zie je dat mijn nagels verkleurd zijn. Ik had al op internet gezocht en daar stond dat je ja nagels moet behandelen met citroensap. Dat heb ik meerdere keren gedaan, maar het werkt helemaal niet.

Heeft iemand misschien tips over wat zou kunnen werken?

Xx

eerst basecoat op je nagels doen en daarna de kleur nagellak

Nagel verharder van Herôme heeft bij mij iets geholpen. Maar wat bij mij echt super goed heeft geholpen is de zonnebank! Mijn nagels waren echt vergeeld van de nagellak en ze zijn nu echt een mooie kleur van zich zelf en de randjes zijn super wit!

Ik zou je als eerst in het vervolg aanraden een base-coat te gebruiken voordat je je nagellak aangbrengt, en de verkleuring gaat normaal gesproken vanzelf weer weg! Ik zou nu in ieder geval even geen nagellak meer dragen.

Heb ik ook een keer gehad, kwam denk ik door slechte nagellak. Het gaat vanzelf weg maar het duurt wel een tijdje, voortaan eerst een basecoat gebruiken!

hier is al een nagellaktopic voor lijkt mij :slightly_smiling_face:

Okeej dankjewell voor de tips!