Nagels vallen eraf

Oke meiden sorry voor het vieze topic alvast maar ik weet echt niet wat ik moet doen!

ik heb afgelopen week een keer heel hard m’n voet gestoten en toen zat één van m’n nagels een beetje los maar ik besteede er voor de rest niet zoveel aandacht aan en had m’n nagelak er gewoon op laten zitten. Tot dat vandaag de nagel eraf viel! en ik merkte dat er nog een los zit ! weet iemand wat dit is? Ook zien mn nagels er een beetje apart gelig uit maar dat kan ook komen door dat ik m’n nagellak (rood) er veeelste lang heb laten opzitten. Maar ben nu echt een beetje bang. stel het gebeurd ook bij m’n handen:/

En weet iemand ook of je nepnagels op je tenen kan zetten, want dat ga ik dan doen haha :")

het kan zijn dat je nagelriemen heel slap zijn, maar ik weet niet wat je daar aan kan doen.

upje dusmaar

Mijn teennagel is er ook al 2 keer vanaf gevallen. Eén keer 7 jaar geleden toen er zo’n schoolbank op viel, tweede keer paar maanden terug; toen heeft iemand er met voetbal op gestaan en is hij langzaam losgeraakt. Het is niks ernstigs hoor, alleen ziet het er een beetje onfris uit.
Je krijgt nadat je nagel eraf valt (als het goed is) wel gewoon een nieuwe nagel ervoor terug hoor, dus ik vind het een beetje overdreven om er een nepnagel op te plakken.

Ja oke maar dat zal wel een half jaar duren denk ik… voordat de hele nagel weer aangegroeit is en dan is de zomer alweer voorbij :frowning_face: maar dankje!

[b]Wow haha, sorry dit heb ik nog nooit gehoord, dat je hele nagel erafvalt, doet dat niet ontzettend pijn?

ik heb weleens een hele dikke rol tapijt tegen mijn teen aangerold gekregen daardoor ging de helft van mijn teennagel omhoog staan, het bloedde erg, maar na hem eraf te knippen groeide de nagel weer normaal aan, mijn nagels groeien echt heel snel, dus ik hoefde niet zo lang te wachten op een nieuwe nagel, ik weet natuurlijk hoe het bij jou zit. :slightly_smiling_face:

Nepnagels zijn niet handig, wat dacht je van je sporten?, dan vallen ze er zo af.[/b]

Ik heb wel eens per ongeluk de nagel van mijn een na kleinste teen eraf getrokken. Deed even pijn, maar ging niet bloeden ofzo. haha.
En die groeide gewoon weer terug.

Nepnagels voor je tenen? Lijkt me niet echt iets wat bestaat, aangezien nepnagels echt van die huge dingen zijn waardoor je nagels langer zijn. Dat voor je tenen? Don’t think so.

Nepnagels voor op je tenen bestaan wel, kwam ik net achter via google (google iets in de trant van ‘nepnagels voor tenen’), maar is het niet de bedoeling dat je die juist óp de nagels van je tenen plakt?

als het er een beetje gelig uit ziet dan is er grote kans dat je kalknagels hebt, die vallen er namelijk ook af wanneer je niet op tijd behandeld! Zou dit wel gaan behandelen voordat dit verspreid naar de rest van je nagels.

Ik heb het nu op dit moment ook. Door slechte schoenen was mijn nagels losgekomen van mijn nagelriem en groot hij stilaan uit, maar ik merk steeds dat hij losser komt te zitten. Ondertussen zit er wel al gewoon een nieuwe nagel onder, maar die is heel dun. Dus je ziet het verschil tussen de oude en de nieuwe nagel wel enorm. En nepnagels lijken me echt zeer ongemakkelijk hoor, gewoon laten doen, die nagel!

ik zou inderdaad ook geen nepnagels gaan gebruiken! maar het even gewoon laten aangroeien, is het beste om een nieuwe mooi nagel terug te krijgen :slightly_smiling_face: