Nagels laten groeien?

Hee meiden!
Ik zit met een probleempje waar ik eigenlijk al een paar jaar mee zit, het lukt me namelijk niet om van mijn nagels af te blijven. Elke keer als ik besluit een dag niet te bijten, mislukt die poging na 2 dagen weer:S
Op dit moment zijn mijn nagels onwijs kort, dat het zelfs soms pijn doet.
Iemand die dit ook had? En heeft opgelost?

Groetjes x

• Zoek inspiratiefoto’s op tumblr, google of weet ik veel wat.
  • Er is ook zo’n vieze ‘ding’ wat je op je nagels kunt smeren, dan blijf je er misschien vanaf.
  • Neem acryl/gel/nep nagels, het beste is om acryl of gel te nemen, die zijn een stuk harder. Ik heb acrylnagels gehad en het hielp me om er een maand niet op te bijten (daarna helaas toch gebeten, maar je kunt het proberen en ik ga het nog een keer proberen).
  • Lak je nagels, ik heb nou mijn nagels gelakt en ik vind ze te ‘mooi’ om ze eraf te bijten.

Vroeger beet ik ook heel veel nagels, maar sinds dat ik m’n nagels veel lak niet meer. Bij mij zijn lange nagels mooier dan korte nagels met nagellak (:.
En nagellak is ook vies om in je mond te hebben haha

Ik heb van mezelf vrij sterke,lange nagels : Pinda’s Eiren, Nagel-Verzorgingsproducten… Het zit 'n Mijn DNA, Mijn Tip('s) : Verzorg je nagels… Dan blijven ze mooi & Gezond…Ge-Scheurende nagels 's een Gebrek aan Vitamine A… Goede Olién Voor je Nagels zijn ‘Arganolie – een natuurlijke olie uit Marokko. Arganolie staat bekend als de beste keuze voor nagels, huid en haar. Het bevat onmisbare Componenten die het lichaam gezond & sterk houden – zoals vitamine E, essentiële vetzuren en anti-oxidanten. Arganolie heeft Bewezen nagels schoon en sterk te kunnen houden.,Kokosolie – deze olie is rijk aan laurinezuur wat helpt de nagels gezond te maken.Palmpitolie – deze olie houdt de nagels sterk.Olijfolie – ook goed voor de nagels en overal Verkrijgbaar.’ TADA… Meer hoef je niet te doen… Gewoon … 1/2 keer in de week je Nagels heel goed verzorgen, als je ze Sterk & gezond wilt krijgen/Houden… XX VERA

Het is een tik. Je bent zenuwachtig en je gaat bijten.

Ik deed het gewoon ineens niet meer. Ik wilde mooie nagels en besloot there and then om niet meer te bijten. Nu heb ik een beugel, dus het doet nu rete pijn om te bijten LOL, maar die gaat binnenkort uit en dan nog zal ik het niet doen.

Ik gebruik het merk Trint. Dit verzorgt je nagels zodanig goed dat je nooit meer wilt bijten. Het is even een handigheidje wat je moet doen, maar als je dat paar keer gedaan heb, ben je binnen een kwartier klaar.
Je kan kiezen tussen twee pakketten:
http://www.trind-set-webshop.nl/perfect-system-set
Dit is dus het uitgebreide pakket, maar je doet hier wel meer dan een jaar mee. Ik heb het vorig jaar rond deze tijd gekocht en zit noggeneens op de helft! Heb het nu al een paar maanden niet gebruikt, maar het is ook niet nodig, mijn nagels zijn sterk! Ok, nu is het weer nodig, maar het werkt :wink:
http://www.trind-set-webshop.nl/treat-and-care-set
Dit is het kleine pakket, ze zijn kleiner hoor, maar dit is toch mijn favoriet en heb ik al meerdere malen gekocht.
Bij beiden zitten boekjes met aanwijzingen, volg ze ook! Het is een kleine moeite om te lezen en je nagels worden er echt beter van! :slightly_smiling_face:
Ze worden mooi roze en wit, dus je wilt niet bijten. Ze worden sterker, dus je kan niet bijten. :wink:

Mijn doel was om mijn nagels mooi te lakken.
Dat lukte gewoon nooit, vanwege die korte nagels, kwam altijd nagellak op mijn vingers. Dat was moeilijk weg te halen, omdat ik altijd wel een deel van mijn nagellak op mijn nagel mee nam!

Dus ja, rond april ben ik begonnen met stoppen en het lukte mij in 1 keer (maar door mijn verslaving aan bijten, deed ik het alleen aan m’n pink haha)
Ben er enorm blij mee. Nu bijt ik helemaal niet meer.
Alleen scheuren ze wel continu, vanwege werken.

Zou ik trind gaan proberen, dan scheuren ze minder snel :wink:.