Nagels lakken

Ik heb nu zwarte teennagels en rode vingernagels en ik vind het er maar gek uitzien hihi. Ik vroeg me daarom ook af;

Lakken jullie je teennagels altijd dezelfde kleur als je vingernagels?

Ik lak m’n teennagels nooit :’)

Nee.

Bijna altijd verschillend, want ik lak ze ook niets op hetzelfde moment

nee juist anders, dat ziet er vrolijker uit ^^.
alleen heb ik nu niets op mn teennagels want ik weet niet welke kleur, iemand, zeg eens een leuke kleur :grinning:

Nee het veranderd meestal :slightly_smiling_face: Ik heb nu knalroze/rood achtig op m’n tenen en goud op m’n vingernagels
maar ze moeten binnenkort weer even opnieuw want zijn lelijk

bruin op mn teennagels en groen op mn vingernagels :slightly_smiling_face:

Ik heb nu rood op mijn tenen, en zwart op mijn vingers. Van mij hoeft het niet te matchen ofzo.

Nee. Mn teennagels zijn nu blauw en mn vingernagels neonroze :slightly_smiling_face:
Maar ik ben dan ook weer zo dat ik het niet laat vloeken, dat vind ik verschrikkelijk.

Geel! Lekker zomers:)

Ik heb mijn teennagels altijd in een nude kleurtje of iets als lichtroze ofzo, en mn vingernagels vaak gewoon anders.

Ik heb ze ook vaak verschillend hoor. Mijn tenen zijn nu paars en mijn vingers zijn lichtroze met glitter, maar dat moet ik er straks maar eens af gaan halen. :stuck_out_tongue:

Mijn tenen zijn nu knalroze en op mijn nagels niks maar als ik ze lak zij het meestal niet dezelfde kleuren maar wel dezelfde kleurgroep zeg maar…

Nee.

Nee, mijn vinger nagellak doe ik meestal uitgebreid, met crack nagellak of een nail-art, maar dan pak ik wel een kleur voor mijn teennagels die in mijn vingernagels ook voor komt. :slightly_smiling_face:

Ik heb nu rood op me tenen en blauw op me vingers

en toen ik ze lakte, met gala, had ik ze in het rood net als mijn nagels

Op mijn voeten blijft de nagellak veel langer zitten, op me handen 2 dagen op me voeten 2 weken

ik lak mn teennagels maar heel af en toe, in de winter heeft dat toch geen zin.
ook bijna nooit dezelfde kleur. boeit me verder ook niet echt.

Ik doe mijn tenen alleen als het er heel erg uit gaat zien, maar dat is niet zo vaak. Mijn handen doe ik wel één keer per week, maar die hoeven niet te matchen met zijn tenen.