Nagels lakken met verf

hoi,

kan je je nagels lakken met acrylverf? ik vroeg het me af, want die kleuren vind ik mooier dan mijn nagellakjes op het momentXD.
en zouden jullie het doen?
groetjeeess

Nee en topictitel mag niet in hoofdletters.

Nee.

nee dat hecht niet en bladdert af.

Je kan het altijd eens proberen?

oh sorry ik wist niet dat de titel niet in hoofdletters mocht(zal ik nooit meer doen;)). maar het is niet slecht voor mijn nagels ofzo? ik bedoel ik wil het bijv eens voor een feestje doen dan haal ik het er de dag erna toch weer af…

Je hebt 473091 verschillende kleuren nagellak, ik zou gewoon wat meer nagellakjes kopen dan. Verf gaat niet werken denk ik.

Ik denk niet dat het slecht is voor je nagels
Maar gebruik gewoon voor zekerheid een basecoat en dan die acrylverf

in verf zitten stoffen die echt niet goed zijn voor je, daarom is er nagellak gemaakt, slim he?

Verf blijft niet zitten. Je kan altijd nog met poeder en nagellakspul je eigen nagellak maken. Kun je volgens mij in groothandels en op internet kopen. Maar er zijn zoveel verschillende kleuren nagellak, dus misschien wat beter zoeken?

Je kan het toch gewoon proberen? Zie je vanzelf wel of het werkt…

Het kan wel, met bepaalde soorten verf, maar die zijn ook meteen een stuk moeilijker van ej vingers af te halen.

Ik heb het ooit eens uit verveling geprobeerd. Eerst basecoat, daarna verf en vervolgens had ik er nog een topcoat overheen gedaan. Het bleef gewoon zitten en m’n nagels zagen er na een week (toen ik het er weer afhaalde) nog gewoon normaal uit.
Nagellak blijft natuurlijk beter, maar het kán dus wel

Je zal er niet dood aan gaan want als je bijvoorbeeld aan het verven bent kan het toch ook op je nagels komen? maar ik zou het niet doen ik denk niet dat het goed blijft zitten.

Probeer, en gij ziet het vanzelf :3

nee wordt echt heel lelijk

heel dof zeg maar…

Wat denk je zelf?

Daarom is er ook nagellak.

miss met basecoat daarover je verf troep en daarover topcoat?