Hoi,
Ik heb een probleem. Ik heb nooit echt hele lange nagels, maar wel redelijk verzorgde lange nagels. Alleen heb ik een probleem, mijn nagels zijn nogal slap.
Ik hoef maar een blikje cola of iets dergelijks open te maken en me halve nagel ligt eraf, en dus, moet ik al mijn nagels bij vijlen…
Hebben jullie tips om ze harder te maken?
Groetjes.
Nailhardener
Ik heb zo’n nagellakje van de kruidvat (essence) en dat maakt je nagels harder
Kost maar iets van 2/3 euro ofzo.
Heb ik ook werkt best goed.
Herome nailhardener extra sterk, rood doosje. Gewoon de kuur volgen die staat beschreven. Werkt top! Ik had hetzelfde probleem, nu gebruik ik hem alleen als basecoat.
.
Oke, ik zal ernaar kijken, bedankt
Nagelverharder van Herôme werkt bij mij het best. Ook kan het slikken van vitamine pillen helpen.
Heb ik ook last van! En ik heb nailverharder van Herome… Maar ik heb niet het idee dat het werkt. Mijn nagels breken nog steeds. Ik lak mijn nagels ook niet vaak, omdat het toch snel breekt en dan ziet het er niet meer uit… En dan doe ik er altijd nagelverharder eronder én erover.
Heb je extra strong nagelverharder? Deze kunnen je nagels zo hard maken dat ze ook afbreken. Strong is voldoende.
Nagelverharder op je nagellak heeft ook weinig zin.
Wat bij mij helpt is één laagje nagelverharder, twee laagjes gewone nagellak en dan een topcoat.
Als je van jezelf gewoon zwakke nagels hebt, tja ze worden daardoor niet mooi sterk ofzo, maar ze worden daardoor wel sterker en breken minder snel af dan wanneer je er niks op doet.
Idd nagelharder helpt bij mij ook.
dubbel.
Nee, gewone… De nagels van mijn wijsvingers groeien ook ‘naar beneden’ dus zijn nooit mooi recht. Ook niet als ik ze vijl. Het roze is zegmaar recht, maar het witte gaat gewoon meteen naar beneden inplaatsvan rechtuit zoals de rest. Ook erg typisch dat dat alleen bij mijn wijsvingers is…